PROMO

Tomato maskota na Samoborskom fašniku

Tomato
Foto: Promo
1/4
PR
Autor
PR članak
20.02.2017.
u 12:17

Posjet Samoborskom fašniku je prilika za prošetati novu ponudu i zasluženo odmoriti mozak od kompliciranih kombinacija i žongliranja tarifama. Na Samoborskom fašniku Tomato maskota je prošetala novu ponudu po gradu i zaplesala s maškarama.

U novoj Tomato ponudi korisnici jednostavnije odabiru paket, troše ga kako žele, surfaju u 4G brzinama u svim tarifama i biraju između ekskluzivnih uređaja i sve to uz još bolje cijene.

Osvježeni Tomato brand ima jednostavnu i atraktivnu ponudu s kojom korisnici mogu odmoriti mozak i ne trošiti svoje dragocjeno vrijeme na proučavanje kompliciranih paketa i traženje najbolje kombinacije te imaju dovoljno svega - minuta, SMS-ova i Interneta da razgovaraju s kim god žele i kad požele.

Među pametnim telefonima koje korisnici po prvi put u Hrvatskoj mogu odabrati upravo u novoj Tomato ponudi su Wiko Ufeel Lite i Wiko Jerry, francuski smartphone brand koji slovi kao game changer - uređaj koji mijenja pravila, jer sa svojim performansama donosi iznenađujuću, odličnu vrijednost za cijenu. Kineski inovativni genijalci Xiaomi Mi Mix 126GB i OnePlus 3T 64GB su među najpoželjnijim pametnim telefonima u svijetu, a neki od najuglednijih domaćih ICT medija uvrstili su ih među top 5 mobitela nedostupnih u Hrvatskoj.

Saznajte više

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?