Što učiniti kad vam u javnom prijevozu, u autobusu ZET-a, ostanu vrijedne osobne stvari? Čitatelj Marko je, naime, tijekom dnevne vožnje u autobusu izgubio osobnu torbu, u kojoj je, uz vrijedan uređaj iPod i nezaobilazan kišobran, bila i ništa manje vrijedna, pretplatna karta za vožnju!
– Zvao sam informacije i uspio doći do podatka da vozač nije pronašao moje stvari u tom autobusu – kaže nesretni putnik, pitajući se što mu je činiti, mora li snositi trošak izrade nove karte ili postoji drugi način da dozna gdje su mu završile stvari.
Iz ZET-a odgovaraju da je rješenje u izradi duplikata izgubljene pretplatne karte, a preostala sredstva ili kupon bit će prebačeni na tu novu karticu.
– Za duplikat treba popuniti osnovni obrazac koji se može naći na internetskoj stranici ZET-a te se javiti u ZET-ovo sjedište na Remizi, Ozaljska 105, šalter reklamacija 3 ili 4, svakim danom od 7.30 do 17 sati – objašnjava glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić i dodaje da izrada duplikata stoji 30 kuna.
Što se, pak, tiče ostalih izgubljenih, a nađenih osobnih predmeta putnika, za njih treba, uputa je ZET-a, pitati u Uredu za izgubljene stvari u ZET-u, na broj 01 3651 481, isti ili sljedeća dva dana nakon gubitka.
S obzirom na to da je ovaj putnik stvari izgubio prije više od dva dana, preostaje mu u potragu za stvarima krenuti iz Nalaznog ureda MUP-a, koji se nalazi u Heinzelovoj 98, telefon je 01 633 3439.
>>ZET izdvojen, no Holding i dalje odlučuje, a cijena karata ide dolje
>>ZET vraća novac za pokaze u Uredu karata u Ozaljskoj