Večeras od 21 sati na programu su dva filma o zajednicama koje se suočavaju s rapidnom transformacijom suvremenih gradova u kojima za mnoge više nema mjesta. Zaigran eksperimentalni film "Pošast" britanskog avangardnog filmaša Johna Smitha nastao je u suradnji sa skladateljicom Jocelyn Pock i donosi priču o izgradnji ceste M11 u istočnom dijelu Londona te kampanji koju su pokrenuli lokalni stanovnici ne bi li zaštitili svoje domove od rušenja. Naizgled trivijalne uspomene bivših stanara kombinacijom prirodnih zvukova, glazbene podloge i snimljenih razgovora postaju čudnovato muzikalne i sugestivne metafore devastacije koja im prijeti.
Gorko-slatka društvena satira "Velika nadanja" portret je proširene radničke obitelji i komentar Mikea Leigha na klasne i socijalne promjene u Londonu u kasnim osamdesetima. Marksistički nastrojen dostavljač Cyril i njegova djevojka Shirley brinu za Cyrilovu senilnu majku i suočavaju se s invazijom pripadnika više društvene klase u njihovu staru četvrt, a tu su i Cyrilova neurotična sestra Valerie, kaktus nazvan po Margaret Thatcher i naivni došljak sa sela E.T. koji nikako da ode doma. Film karakteriziraju osebujni i otkačeni likovi, maestralna glumačka improvizacija i realističan stil te prepoznatljiv britanski humor.
U sklopu druge filmske večeri u petak, 14. srpnja gledamo dva filma o životu na margini društva te licu i naličju tzv. talijanskog ekonomskog čuda. U "Biti žene" prva dokumentaristica poslijeratne Italije Cecilia Mangini portretira borbu mladih radnica koje migriraju s juga na sjever Italije u potrazi za boljim životnim uvjetima no tamo ih dočekuje žongliranje između majčinstva, rada u tvornicama i grčevite obrane vlastitih prava.
Igrano-dokumentarni hibrid "Vučje ždrijelo" Pietra Marcella posveta je jednom gradu i jednoj velikoj ljubavi. Bivši zatvorenik Enzo vraća se u Genovu nakon dužeg odsustva i hoda kroz grad u potrazi za mjestima kojih se sjeća od ranije, ali ih je vrijeme neumitno promijenilo. Enzo je u zatvoru proveo ukupno 27 godina, služeći nekoliko uzastopnih kazni, no njegova trans odabranica Mary cijelo to vrijeme ga je vjerno čekala. Širi okvir je povijest Genove kroz 20. stoljeće, ispričana u arhivskim snimkama koje bilježe transformacije drevne mediteranske luke. Nekad veličanstveni brod tako postaje simbol za propast bogatog lučkog grada i njegove industrije, tihi očaj protagonista i svih nasukanih bivših moreplovaca.
Kino je dio cjelogodišnjeg programa „Muzej susjedstva Trešnjevka – živa baština“ koji provodi udruga BLOK u galeriji BAZA i drugim kvartovskim prostorima. „Kino na trešnjevačkom placu – doba trešanja“ podržavaju: Hrvatski audiovizualni centar, Gradski ured za kulturu, međugradsku i međunarodnu suradnju i civilno društvo i Zagrebački holding. Godišnji program BAZE podržava Zaklada „Kultura nova“. Partneri ovogodišnjeg izdanja: Restart i Bijeli val.