PROMOTIVNI VIDEO

“We love Zagreb” kandidat je za najbolji turistički film, glasajte i vi

Promovitni video "We love Zagreb"
Foto: Screenshot/TZ ZAGREB
1/10
15.10.2019.
u 21:09

Emocije, doživljaji, atmosfera... u fokusu su videa o metropoli koji se natječe za nagradu “People’s Choice” međunarodnog udruženja CLIFFT

Počinjemo dan kavom, volimo kupovati na Dolcu, družimo se s našim kipovima, podne obilježavamo topom, poštujemo svoje prekide, donosimo umjetnost na ulicu, volimo “obojiti” zvuk i tulumariti u svojim utvrdama.

Bira se on-line

Tako je, uz kadrove popularnih znamenitosti i lokacija glavnog grada, ekipa iz zagrebačke Turističke zajednice odlučila svijetu predstaviti metropolu. Promotivni film “We love Zagreb” prijavili su na festival turističkog filma Zagreb Tour Film Festival, na kojem su u petak u hotelu Esplanade odabrani pobjednici u različitim kategorijama, a on je osvojio prvo mjesto u kategoriji filmova turističkih zajednica, odnosno Tourist Destination Film City. Time je ostvario pravo da se natječe za najbolji turistički film na svijetu u organizaciji međunarodnog udruženja filmskih festivala CLIFFT, čiji je Zagreb Tour Film Festival član.

Pobjednika nagrade “People’s Choice” određuje, kako samo ime kaže, publika, i to putem on-line glasovanja, a ideja je ove nagrade da omogući ljudima da otkriju nove destinacije putem videa. Za nagradu se natječe 28 videa iz raznih zemalja, a trenutačno je ispred filma o Zagrebu, prema bodovima, šest destinacija, i to Cannes, Azerbajdžan, Dubrovnik, Santiago del Teide, Gran Canaria i Indija. Glasati mogu svi koji pristupe linku.

Foto: Screenshot/TZ ZAGREB

– Filmom smo željeli napraviti odmak od klasičnih promotivnih turističkih filmova, malo se maknuti od zadanih okvira. Ideja je bila da prikažemo Zagreb kroz njegova jedinstvena mjesta i događanja te da svaki segment ima svoj slogan. Htjeli smo istaknuti neku posebnost za svakog posjetitelja te povezati sve kroz naše lokalne običaje i tradicije. Tako naš film počinjemo kavom, zatim odlazimo na tržnicu Dolac, prošećemo se po Gornjem gradu i nakon još nekoliko odabranih aktivnosti, sve skupa završavamo porukom “We love Zagreb”. Turizam nisu samo smještajni objekti i znamenitosti već su to i emocije, doživljaji i autentična atmosfera čiji smo, barem djelić, željeli dočarati u našem promotivnom filmu – kazala je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba.

Angažirana 103 glumca

Stvaranje filma, dodala je M. Bienenfeld, trajalo dva mjeseca, a da bi došli do finalnog proizvoda, angažirana su 103 glumca i statista, dok je u cjelokupnoj produkciji i postprodukciji sudjelovalo oko 120 ljudi.

Foto: Screenshot/TZ ZAGREB

Film su realizirali u suradnji s produkcijskom kućom Designsystem, čija je ekipa održala casting i odabrala najbolje “glumce”, no želeći mu dati na autentičnosti, uključeni su i stvarni ljudi, poput street art umjetnika Borisa Barea, koji je pokrenuo projekt Art park, ili timaritelja Zvonimira Lisičaka, koji već godinama u Zoološkom vrtu radi s crvenim pandama, lemurima i drugim životinjama.

– Vremenske prilike nam nisu uvijek išle naruku, a poseban je izazov bio snimiti zaigrane male lemure u ZOO-u – istaknula je Martina Bienenfeld.

Glasati se može do 25. listopada. 

Promovitni video "We love Zagreb"
1/10

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije