Počinjemo dan kavom, volimo kupovati na Dolcu, družimo se s našim kipovima, podne obilježavamo topom, poštujemo svoje prekide, donosimo umjetnost na ulicu, volimo “obojiti” zvuk i tulumariti u svojim utvrdama.
Bira se on-line
Tako je, uz kadrove popularnih znamenitosti i lokacija glavnog grada, ekipa iz zagrebačke Turističke zajednice odlučila svijetu predstaviti metropolu. Promotivni film “We love Zagreb” prijavili su na festival turističkog filma Zagreb Tour Film Festival, na kojem su u petak u hotelu Esplanade odabrani pobjednici u različitim kategorijama, a on je osvojio prvo mjesto u kategoriji filmova turističkih zajednica, odnosno Tourist Destination Film City. Time je ostvario pravo da se natječe za najbolji turistički film na svijetu u organizaciji međunarodnog udruženja filmskih festivala CLIFFT, čiji je Zagreb Tour Film Festival član.
Pobjednika nagrade “People’s Choice” određuje, kako samo ime kaže, publika, i to putem on-line glasovanja, a ideja je ove nagrade da omogući ljudima da otkriju nove destinacije putem videa. Za nagradu se natječe 28 videa iz raznih zemalja, a trenutačno je ispred filma o Zagrebu, prema bodovima, šest destinacija, i to Cannes, Azerbajdžan, Dubrovnik, Santiago del Teide, Gran Canaria i Indija. Glasati mogu svi koji pristupe linku.
– Filmom smo željeli napraviti odmak od klasičnih promotivnih turističkih filmova, malo se maknuti od zadanih okvira. Ideja je bila da prikažemo Zagreb kroz njegova jedinstvena mjesta i događanja te da svaki segment ima svoj slogan. Htjeli smo istaknuti neku posebnost za svakog posjetitelja te povezati sve kroz naše lokalne običaje i tradicije. Tako naš film počinjemo kavom, zatim odlazimo na tržnicu Dolac, prošećemo se po Gornjem gradu i nakon još nekoliko odabranih aktivnosti, sve skupa završavamo porukom “We love Zagreb”. Turizam nisu samo smještajni objekti i znamenitosti već su to i emocije, doživljaji i autentična atmosfera čiji smo, barem djelić, željeli dočarati u našem promotivnom filmu – kazala je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba.
Angažirana 103 glumca
Stvaranje filma, dodala je M. Bienenfeld, trajalo dva mjeseca, a da bi došli do finalnog proizvoda, angažirana su 103 glumca i statista, dok je u cjelokupnoj produkciji i postprodukciji sudjelovalo oko 120 ljudi.
Film su realizirali u suradnji s produkcijskom kućom Designsystem, čija je ekipa održala casting i odabrala najbolje “glumce”, no želeći mu dati na autentičnosti, uključeni su i stvarni ljudi, poput street art umjetnika Borisa Barea, koji je pokrenuo projekt Art park, ili timaritelja Zvonimira Lisičaka, koji već godinama u Zoološkom vrtu radi s crvenim pandama, lemurima i drugim životinjama.
– Vremenske prilike nam nisu uvijek išle naruku, a poseban je izazov bio snimiti zaigrane male lemure u ZOO-u – istaknula je Martina Bienenfeld.
Glasati se može do 25. listopada.