Zagreb živi preko cijele godine.
Bio je to lajtmotiv gradske Turističke zajednice kada su odlučili krenuti u ofenzivu, svojevrsni nastavak tempa koji su uhvatili još za Adventa u Zagrebu. Objedinili su sve manifestacije koje se ovog proljeća i ljeta odvijaju na gradskim ulicama i postavili ih na zasebnu platformu.
Na nekoliko platformi
Nazvali su je “Zagreb Summer Tour 2016.”. Oformili su i posebnu internetsku stranicu na kojoj su događaje i popisali, a za YouTube napravili promospot, u sklopu kojeg prikazuju sve događaje po kojima je Zagreb prepoznatljiv. Vrte se u njemu INmusic, Ljeto na Štrosu, Dvorišta, Cest is d best...
– Kampanja je nastala još lani, no ove je godine zapaženija jer je i događanja više. Grad se, čini se, probudio – kažu iz TZ-a Zagreba.
Utjecala je na to i titula najboljeg božićnog sajma u Europi portala European Best Destinations, neprofitne organizacije iz Bruxellesa koja promovira turizam i kulturu. No, sve veća posjećenost očito je rezultat kontinuiranog rada zaposlenika TZ-a, koji tijekom godine grad promoviraju na raznim turističkim sajmovima diljem svijeta, a mislili su i na to da priču o Zagrebu čuju i vide sve dobne skupine, ali i klasni razredi, i to na različitim platformama.
– “Advertoriali” o Zagrebu mogu se vidjeti na raznim stranim tržištima, od Njemačke, Italije, Španjolske... Počet će uskoro i mobilno oglašavanje, što znači iskakanje “bannera” kad stranci budu internetom surfali putem mobitela, a plakati s logom “Zagreb Summer Tour 2016.” osvanut će na lokacijama po cijeloj Hrvatskoj, Sloveniji, BiH... U Italiji uskoro kreće i radiokampanja s pozivom u Zagreb – govore iz TZ-a.
U travnju su zabilježili 22 posto više noćenja u odnosu na isti mjesec lani, a veću posjećenost, kaže, osjeti i Bruno Babić, jedan od idejnih začetnika “Apartmana u centru Zagreba”, platforme koja broji 19 apartmana koji su se umrežili.
Martićeva - kreativna zona
Veliku posjećenost TZ očekuje krajem lipnja, kada će se na Jarunu održati 11. INmusic festival, kao i Zagreb Calling na Šalati. No, gužvu u gradu izazvat će i Europske sveučilišne igre u srpnju. Novost je ove godine festival Design District Zagreb, u sklopu kojeg će Martićeva ulica sredinom lipnja postati kreativna zona. Glavna je ideja projekta povezivanje postojećih umjetničkih inicijativa u toj ulici, ali i oživljavanje i dalje brojnih neiskorištenih prostora. Pa će tako knjižare, galerije, trgovine dizajnerskog namještaja, arhitektonski uredi, atelijeri, dizajnerski studiji, ugostitelji, ali i male obrtničke radionice, ulicu na nekoliko dana pretvoriti u zagrebački urbani centar, koji je još donedavno bio poznat po dućanima s autodijelovima.
Uskoro počinje i Mjesec kreativnih i kulturnih industrija (MiKKI), koji će od 16. svibnja do 21. lipnja objediniti izložbe, predstave, koncerte, ples, projekcije na 30 lokacija u gradu. Tako će se, među ostalim, održavati i koncerti na Europskom trgu te u Muzičkoj akademiji, a posjetitelji će moći uživati u izložbama u Muzeju suvremene umjetnosti, Muzeju za umjetnost i obrt, Muzeju prekinutih veza...
cest iz d'best, jel to ono cigansko dernecenje po gradu?