Čak sto posto skuplja bit će sanacija i asfaltiranje nekih cesta planirana malim komunalnim akcijama, a novi troškovnici koje su izradile Zagrebačke ceste i poslale na adrese vijeća gradskih četvrti znatno odstupaju od planiranog.
Krate nogostupe
Zbog iznenadnih poskupljenja od nekih će se akcija odustati, neki će nogostupi biti kraći, a veliki zahvati poput gradnje VI. Trokuta u Novom Zagrebu, dijela Zdihovske ulice i dijela Hrašćanske ulice uopće se neće realizirati.
– Mi nemamo novca za to. To je za nas preskupo i nikada se nije dogodilo ovakvo odstupanje u cijenama. Gradnja VI. Trokuta skuplja je i više od sto posto, što znači da bismo je umjesto 109 platili 223 tisuće kuna – kazao je predsjednik Gradske četvrti Novi Zagreb-Zapad Jadranko Baturić.
Oko 12 milijuna kuna planirano je utrošiti na male komunalne akcije u ovoj četvrti, no prema sadašnjem troškovniku, trebalo bi im dvostruko više novca.
– S novcem s kojim raspolažemo ne možemo napraviti sve što smo što smo planirali, morat ćemo od nečega odustati – dodao je Baturić.
Ništa bolje nije ni u drugim četvrtima. U Sesvetama će postavljanje nekih nogostupa kratiti za 40-50 metara, a sve kako s liste ne bi skidali ni jednu planiranu akciju.
– Neke cijene digle su se i više od 100 posto. Nemamo izbora nego pojedine radove skratiti kako bismo napravili sve planirano – objasnio je predsjednik Gradske četvrti Sesvete Željko Blažinović.
Drugačija stvarna situacija
Iz Holdingove podružnice razlike u troškovnicima pravdaju lošom komunikacijom između ljudi na terenu i želja vijećnika.
– Posao koji su oni naručili razlikuje se od naše procjene. To se ustanovilo nakon dolaska naših ljudi na terene kada je procijenjena stvarna situacija – kazao je direktor ZG cesta Alen Gospočić.
Iz Grada poručuju da će se u Zagrebu manje raditi.
– ZG ceste tražile su povećanje cijena, a gradonačelnik im je odobrio 10 posto. Povećanje se odnosi samo na asfalterske usluge, zbog čega će se manje raditi – objasnili su iz Ureda za izgradnju grada.
čekaj malo, čije su to ceste, Zagrebačke ili bandićeve. pa zar mjesne zajednice moraju plaćati cestama za poravke ili asfaltiranje ulica. Ispitajte malo rukovodstvo ZG cesta koliko imaju kooperanata koji debelo masno naplaćuju svoje usluge, npr firma JAZBINA koja je na svakom asfaltiranju u gradu ZG, a cestara nigdje. Ispitajte imovinu poslovođa koji rukovode određenim dijelovima grada za održavanje, koloko su se samo ti nakrali itd. itd,.