Članovi udruženja Radio taksija Zagreb svrgnula je na posljednjoj skupštini, održanoj u četvrtak, svoje šefove! Kulminacija je to višemjesečnih previranja unutar udruženja koje okuplja zagrebačke taksi vozače koji su prikupljali i peticiju s istim ciljem – odlaskom uprave koja vlada posljednje desetljeće.
Ni govora o datumu
No, potpisi nezadovoljnih vozača nisu na kraju bili ni potrebni jer su upravu maknuli sami skupštinari. Konkretno, njih 97 koji su se u četvrtak okupili u hotelu International. Slijede novi izbori za predsjednika udruženja, upravni i nadzorni odbor. Dok s jedne strane taksisti tvrde da bi se to trebalo dogoditi u narednih mjesec dana, smijenjena vrhuška odgovara da o datumu nije bilo ni govora.
– Da bi mogli postići jedinstvo i spriječiti eventualni raskol među nama, odlučili smo se na taj korak kako bismo zadovoljili baš sve u udruženju. To nije ništa nenormalno, tek želja da se provedu novi izbori – rekao je Emir Pašalić, glasnogovornik Radio taksija Zagreb. Tko će se sve boriti za fotelje predsjednika, Upravnog i Nadzornog odbora – nisu željeli otkriti, kažu o imenima se još ne špekulira.
– Moja bi žena bila najsretnija da se ne prijavim, ali ja osobno još nisam donio odluku želim li se prijaviti na novim izborima. Iskreno, nisam stigao o tome razmišljati – kaže Pašalić. Hoće li u borbu za titulu koju već sada ima i predsjednik udruženja Juraj Šnidarić, Pašalić je tek diplomatski odgovorio – da ne može govoriti u njegovo ime. Da se mene pita, mislim da bi se svakako trebao kandidirati na izborima – zaključio je glasnogovornik.
Krive su varalice
Odluka zadnjeg dana lipnja prekretnica je u vremešnom udruženju koje je pod povećalom od dolaska konkurencije. Sami taksisti su se raskolili, ali u konačnici svi sada žele novo vodstvo. Pašalić pak danas govori kako su za smjenu najglasniji bili oni koje je uprava odlučila prokazati zbog varanja građana, što je dio njihove, kako kaže, transformacije udruženja. Međutim, to zbunjuje budući da su ih smijenili njihovi članovi, koji su inače na sjednici ranije odolijevali zahtjevima pojedinih kolega da im je potrebna nova uprava.
Sve se znalo prije nego je počelo, a sad svi iznenađeni i uvređeni: lopine istjeraj još većom lopinom, slijedi pogoduj Kosti, uvedi kaos kao pravilo u Zagrebu– obim posla baziran na nerealnim cijenama, slijedi negdje će falit, slijedi nekom moraš uzet, slijedi logika najprimitivnijeg kapitalizma, nemoj platiti radnike, muzi dok ide, ne plaćaj PDV, doprinose, servise, gorivo, leasing... lijepo se vidi puno casha na hrpi, ali uvijek fali kad radiš s minusom...podmićuj na sve strane, prijeti, muljaj, laži... a kad sve pukne, Koste nema nigdje... zaglavit će i žena i sin, gdje neće ostali priljepci, ali Kosta neće imati ništa s tim...nestat će s cashom i dugovima... Najbolji su dio vozači očajnici, većina ilegalci, pod motom ako nećeš ti, ima ko hoće... što misle postići štrajkom? Ako ne uspiju, bit će još neko vrijeme još veće roblje ili ostati bez posla (neš ti posla!?)... ako uspiju, ostaju bez posla odmah, jer vidi logiku gore, ako ne uzima njima, a kome će??? A ako ne zakida, mora preći na realne cijene, slijedi daleko manji obim posla i vozači su opet na cesti... iz tave u vatru...