Radovi na novom remetinečkom rotoru i dalje traju, a promet još nije zatvoren. Građani strahuju od mogućih gužvi koje će nastati kad se rotor zatvori, a točan datum zatvaranja do danas se nije znao.
– Zatvaranje prometa najvjerojatnije će biti u nedjelju 16. prosinca, a za to nam je potrebna jako dobra priprema. Tu ćemo surađivati i s policijom i s Hrvatskim cestama, svi će biti uključeni. Očekivani završetak radova i puštanje u promet trebao bi biti u prvom mjesecu 2020., to je dogovoreni rok – rekao je Goran Radić, voditelj projekta rekonstrukcije zagrebačkog rotora koji je za 24sata objasnio kako bi trebao izgledati promet nakon zatvaranja rotora.
>> Pogledajte kako izgleda život na Laništu i Kajzerici tijekom radova na obnovi rotora
– Završili smo radove izmještanja instalacija iz samog centra rotora i na izgradnji privremenih prometnica. Te privremene prometnice izgledat će kao malo veći kružni tok. Napravljen je dio prometnice uz Savski nasip. Taj dio je konačnica riječke ceste koja će se sada također upotrebljavati kao obilazni promet oko rotora, drugi dio ide uz sam Zrinjevac, tamo idu četiri traka. Bit će kao malo veći kružni tok, u svakom smjeru po dva traka, a iz tog prometa bit će isključeni kamioni i teška vozila. To bi trebalo funkcionirati uz poštovanje ograničenja brzine od 40 km/h – kazao je naglasivši kako više ne mogu držati rotor otvorenim.
GALERIJA Zbog ovoga su Zagrepčani najviše ludjeli, no pravi kaos tek slijedi!
– Moramo zatvoriti rotor u sljedeća dva tjedna. Radovi se odvijaju istodobno i u centralnom dijelu rotora, već su izvedeni radovi na istočnom dijelu, zaštitne dijafragme i došli smo do istočnog podvožnjaka na samom rotoru i sad ga moramo ukloniti da možemo nastaviti dalje s radovima
Samo strpljenje
Jasno je i Radiću da će problemi s gužvama kidati živce vozačima.
– Novi rotor trebao bi biti sigurniji i protočniji u svakom slučaju. Građane molimo za strpljenje, oboružajte se strpljenjem i onda će sve biti lijepo i kako treba – zaključio je voditelj gradilišta za 24sata.
>> Pogledajte kako bi trebao izgledati rotor nakon završetka radova
Buahahaha bit će sve lijepo tko preživi pričat će