ZET će povisiti cijenu karata i pokušati uštedjeti novac i u drugim poslovnim segmentima jer je to nužno. Međutim, i dva tjedna nakon što je Holdingov stručni tim za spas ZET-a trebao predočiti prijedloge za nove cijene karata, uvođenje novih zona i opravdati svoje postojanje, tramvajci odluke drže poslovnom tajnom.
Unatoč tome što je 15. rujna probijen rok za objavljivanje novog koncepta rada, nije promijenjena činjenica da će podružnica ostati bez subvencija koje su smanjene sa 62,5 milijuna kuna na 43,5 milijuna kuna mjesečno.
Druga je gorka istina kako od 2007. godine ZET nema novca za podmirivanja troškova leasinga 79 tramvaja, 214 autobusa, turističkih vlakića, 28 školskih autobusa i vozila za prijevoz invalidnih osoba, što je prouzročilo realan dug Grada Zagreba ZET-u od 670 milijuna kuna, kako je i napisao predsjednik uprave Holdinga Ivo Čović 11. kolovoza gradonačelniku Bandiću. Dug koji će do kraja godina narasti na nešto manje od 900 milijuna kuna razlog je zašto ZET “trenutačno uopće nema uvjeta za nastavak poslovanja”, gradonačelniku je poručio Čović.
Do kada će ZET biti “bačva bez dna”? Novi (stari) voditelj Dubravko Baričević nedostupan je za komentare, u podužem odgovoru na konkretna pitanja što će učiniti potvrđuje kako je “u tijeku izrada novog tarifnog sustava”, kako se “razrađuju različiti modeli uz mogućnost korekcije cijena”, ali i da je “preuranjeno prognozirati konkretne promjene”. Mnogo je lakše Bandiću poslati račun i čekati da na kraju ipak plati.
OPORAVAK Z E T-a! A da ZET prijeđe na KONJSKI TRAMVAJ ?