Postavljanje zastupnika čitatelja u Večernjem listu dobilo je, dragi čitatelji, vašu najvišu ocjenu. U prvom tjednu svoga zastupničkog posla razgovarala sam s tridesetak čitatelja na dan, primila po desetak elektroničkih pisama i samo dva klasična pisma. Po svim vašim reakcijama vidim da vam je drago što imate kome reći svoje mišljenje o Večernjaku. Bilo je među vama i onih koji su mislili da ja mogu riješiti neki osobni problem, s državnom administracijom, na primjer, a bilo je i onih koji su sa mnom željeli diskutirati o stavovima pojedinih Večernjakovih kolumnista. Prve sam uputila na našu rubriku Otvoreno, a druge da se izravno obrate kolumnistima. Ipak, s velikom većinom čitatelja razgovarala sam o Večernjem listu, što i jest moja obveza.
Moj prvi dojam je da svi oni koji su mi se javili vole i poštuju ovaj list, a sve vaše primjedbe, kritike i prijedlozi posve su dobronamjerni.
Zahvalna sam vam za sva vaša razmišljanja, za vrlo marljivo dojavljivanje pogrešaka u listu koje, kao što vidite, redovito ispravljamo.
U prvom tjednu zastupanja čitatelja riješila sam nekoliko stvari na koje ste me upozorili. Puno sam razgovarala s našom voditeljicom lektora Majom Matković i drugim lektorima, koji su inače vrhunski znalci svojeg posla, a snose odgovornost i za ono što, zbog brzine kojom se rade dnevne novine, nije prošlo kroz njihove ruke. Goran Rubčić, voditelj u našem oglasnom odjelu, već je dijelom riješio neopravdano postavljanje nekih oglasa na sam početak oglasnih rubrika ne bi li bili uočljiviji. Nekim sam urednicima proslijedila vaše primjedbe i pitanja i od njih dobila odgovore.
A kako na zastupnika čitatelja gleda redakcija? Cjelovito mišljenje još nemam, jer ću danas-sutra razgovarati s cijelim uredničkim kolegijem, a onda ću i upravi reći svoje dojmove. Ipak, moj je, zasad površan, dojam: jednima se uloga zastupnika sviđa jer im olakšava posao, a drugi su sumnjičavi i pitaju se što se krije iza te pozicije; nije li to kontrola rada novinara i urednika, hoće li dovesti do autocenzure, zbraja li netko pogreške...
To su tek prvi koraci, uskoro ćemo svi čvršće stati na noge, a od vas, dragi čitatelji, očekujem da me i dalje zovete, da mi pišete.Zastupnica čitatelja predstavlja čitatelje u listu. Mišljenja i zaključci su njezini, a ne redakcijski. Kolumna izlazi najmanje jedan put na tjedan.
Zastupnica čitatelja razgovarat će s vama i odgovoriti na vaše primjedbe, pitanja i pohvale u vezi sa sadržajem lista u kolumni ili na vašu adresu. Čitatelji mogu zvati zastupnicu čitatelja na tel. broj 01 63 00 630 od 11 do 14 sati, od ponedjeljka do petka, faks je: 01 63 00 715, e-mail adresa: zastupnik@vecernji.net, a za klasičnu poštu: Večernji list, zastupnica čitatelja, Slavonska avenija 4, 10.000 Zagreb. Sve u vezi sa zastupnikom čitatelja naći ćete i na adresi: www.vecernji-list.hr