gost robert krklec

Dežurni telefon: Pitajte od danas sve o grijanju i toploj vodi

Robert Krklec HEP
Foto: Nikola Čutuk/pixsell
08.09.2014.
u 09:18

Na ovotjednom Dežurnom telefonu 01 63 00 455 u četvrtak, 11. rujna, od 11 do 12 sati u Večernjaku je Robert Krklec, direktor HEP Toplinarstva. Pitanja mu možete slati već od danas, na gradska@vecernji.net

Krajem ljeta, kao što je već uobičajeno, budući da se građani počinju pripremati za nadolazeće hladnije dane i novu sezonu grijanja, o aktualnoj temi izvještavat će i Večernji list, koji je baš tome posvetio ovotjedni Dežurni telefon u četvrtak, 11. rujna.

Gost na ovotjednoj liniji na broju 01 63 00 455 bit će direktor HEP Toplinarstva Robert Krklec koji će na sva pitanja Zagrepčana odgovarati izravno na telefonskoj liniji od 11 do 12 sati. Svoja pitanja možete mu slati već od danas i na e-mail gradska@vecernji.net.

Direktora HEP Toplinarstva pitajte sve oko grijanja preko Toplane, od toga hoće li usluga ove zime poskupjeti ili možda pojeftiniti, do ugradnje razdjelnika u zgrade i pravednije podjele računa.

Očekujemo da će biti pitanja i o tome može li se netko, ako želi, isključiti iz sustava grijanja preko Toplane, a vjerujemo da će se javljati i predstavnici zgrada koji baš ovih mjeseci intenzivno prikupljaju potpise stanara jer uime zgrade moraju s Toplinarstvom potpisati ugovor o isporuci toplinske energije.

Podsjetimo, Večernji list krenuo je ponovno s rubrikom Dežurni telefon u kojoj će jednom tjedno ugostiti odgovorne osobe s različitim funkcijama koje će s čitateljima Večernjaka razgovarati o dežurnoj temi, za koju su upravo oni najpozvaniji.

>>Evo što vam je za vrtiće i škole odgovorio pročelnik Ivica Lovrić

Komentara 5

2X
2Xgeneral
13:44 08.09.2014.

hoće li biti krk (lec )ljanca!!!!????...s računima

MR
mrnmarina
17:22 08.09.2014.

Nakon višegodišnjeg dopisivanja sa Toplanom i Holdingom, radi skoro nikakve isporuke grijanja, dobila sam od gospodina Krkleca pismeni savjet kako da se maknem iz toplinskog sustava. Zanima me da li je to rješenje? Nakon što su prije nekoliko godina tolikona toliko sprtljali neke popravke da to više nitko ne zna popraviti? Ili bi rješenje bilo da su nam se stornirale uplatnice koje smo dobivali ( što smo tražili), a nemamo grijanja, i da se sistem ponovo osposobi. Ako ne znaju popraviti toplinski sustav, koji su sami pokvarili tako da ga više ne znaju popraviti ( što mi je isto gospodin napisao, da ne znaju drugo rješenje), ako on ne zna, neka odstupi, možda ima netko tko zna raditi posao za koji je dotični direktor jako dobro plaćen.

MR
mrnmarina
11:41 08.09.2014.

Linija biranog broja je u kvaru.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije