Prijelaz preko željezničke pruge u Osječkoj ulici u Dubravi preko nadolazećeg vikenda napokon će uz svjetlosnu i zvučnu signalizaciju dobiti i polubranike, odnosno fizičku prepreku koja će povećati sigurnost. Naime, na prijelazu se već dogodilo nekoliko teških prometnih nesreća jer ga koriste brojni stanovnici Donje Dubrave i Žitnjaka kao vezu prema središtu Dubrave i centru grada.
– Radovi na ugradnji rampe započet će u subotu, 11. travnja, u 7 sati ujutro, a trajat će do ponedjeljka 13. travnja u 13 sati – kazala je Martina Elizabeta Lovrić iz HŽ Infrastrukture. Dodala je da će zbog radova cestovni prijelaz biti zatvoren pa pozivaju građane da u tom periodu koriste alternativne pravce, kao što su podvožnjaci u Čulinečkoj ulici i u Ulici Donje Svetice.
– Putnici putničkih vlakova neće imati poteškoća na putovanju, osim što zbog smanjenih brzina vlakova mogu bilježiti kašnjenja u voznome redu. Ujedno molimo sve stanovnike gradske četvrti uz taj željezničko-cestovni prijelaz za razumijevanje i strpljenje – istaknula je Lovrić. Pojasnila je da će prijelaz nakon radova od sljedećeg tjedna osim svjetlosno-zvučnom signalizacijom i mimoilaznim ogradama za pješake biti osiguran i polubranicima.
Naime, taj oblik osiguranja najviši je stupanj osiguranja križanja ceste i željezničke pruge u razini i trebao bi omogućiti sigurniji prelazak pješaka i automobila na tome vrlo frekventnom prijelazu.
– Apeliramo na vozače i pješake da poštuju prometnu signalizaciju na prijelazu jer samo tako mogu smanjiti razinu opasnosti prilikom prelaženja pruge. Naime, o tome da ni polubranici ponekad nisu dovoljna zaštita za nesavjesne vozače, svjedoči i podatak da je u 2014. na hrvatskim prugama polomljeno 469 polubranika, čime su ugroženi životi, a HŽ Infrastrukturi nanesena je materijalna šteta. Polubranike su polomili nesavjesni vozači u pokušaju vožnje „slaloma“ između spuštenih polubranika – ispričala je Lovrić.
Studija osiguranja prijelaza još od 2010. stoji u ladici
Nove ograde i signalizacija u Osječkoj ulici
napokon a i taj prijelaz je uzasan. znam cekat po 20 minuta da produ dva vlaka to bi se trebalo nekako rijesit ljufi gube dosta vremena kad recimo idu na posao.