Omiljeni suvenir

Korejci obožavaju memory s grbom grada i katedralom

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Privatna arhiva
08.09.2015.
u 16:30

Oduševljeni su proizvodom jer stane u džep, a prikazane ljepote privlače ih na daljnje istraživanje – kaže autorica projekta

Društvena igra "Meet Croatia – Memory Croatia" sa znamenitostima Zagreba postala je jedan od najpoželjnijih originalnih suvenira za turiste.

Najviše je kupuju Korejci i Nijemci, a otkako je puštena na tržište, u manje od tri mjeseca planula je prva naklada. Dvije tisuće primjeraka igre prodavalo se u 40 suvenirnica, galerija i knjižara, a od jeseni će se moći naći i u poslovnicama Hrvatske pošte. Osim obilježja glavnog grada, poput katedrale, Zrinjevca, kule Lotrščak, grba Zagreba ili djevojke u šestinskoj nošnji, tvrtka MegaVisit, na čijem je čelu ekonomistica Iva Šimeković, izradila je i memory Dubrovnika te nacionalnih parkova i parkova prirode.

– Turisti su oduševljeni jer u proizvodu koji stane u svaki džep dobivaju i suvenir i igru, a prikazane ljepote potiču ih na daljnje istraživanje Hrvatske – kaže Iva Šimeković, koja je projekt najvećim dijelom financirala sama, no poticaje je dobila i od Grada Zagreba te Hrvatske turističke zajednice.

Cijena jedne igre je 38 kuna.

Komentara 1

DU
Deleted user
19:03 08.09.2015.

bio sam u katedrali, i poklonio svoju malu krunicu jednoj istočnjakinji... curi je bilo drago...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije