Društvena igra "Meet Croatia – Memory Croatia" sa znamenitostima Zagreba postala je jedan od najpoželjnijih originalnih suvenira za turiste.
Najviše je kupuju Korejci i Nijemci, a otkako je puštena na tržište, u manje od tri mjeseca planula je prva naklada. Dvije tisuće primjeraka igre prodavalo se u 40 suvenirnica, galerija i knjižara, a od jeseni će se moći naći i u poslovnicama Hrvatske pošte. Osim obilježja glavnog grada, poput katedrale, Zrinjevca, kule Lotrščak, grba Zagreba ili djevojke u šestinskoj nošnji, tvrtka MegaVisit, na čijem je čelu ekonomistica Iva Šimeković, izradila je i memory Dubrovnika te nacionalnih parkova i parkova prirode.
– Turisti su oduševljeni jer u proizvodu koji stane u svaki džep dobivaju i suvenir i igru, a prikazane ljepote potiču ih na daljnje istraživanje Hrvatske – kaže Iva Šimeković, koja je projekt najvećim dijelom financirala sama, no poticaje je dobila i od Grada Zagreba te Hrvatske turističke zajednice.
Cijena jedne igre je 38 kuna.
bio sam u katedrali, i poklonio svoju malu krunicu jednoj istočnjakinji... curi je bilo drago...