Tiha pobuna

Nelogičnosti u natječaju za posao od 12 milijuna kuna

Kamion Čistoće
10.02.2015.
u 09:29

Vlasnici stanica tvrde da se javnom nabavom traže samo vlasnici koji imaju stanice na zapadu i istoku Zagreba

Natječaj Grada Zagreba za javnu nabavu redovnog tehničkog pregleda vozila u Zagrebačkom holdingu, Gradskoj plinari, Gradskoj plinari – opskrba, Vodoopskrbi i odvodnji te u GSKG-u još prije otvaranja ponuda izazvao je negodovanje tvrtki koje imaju stanice za tehnički pregled vozila.

Tri neobična kriterija

Razlog njihove “tihe” pobune su nelogičnosti u kriterijima ponude koji mnoge izbacuju iz utrke za posao koji u dvije godine donosi 12 milijuna kuna. Najviše negodovanja izaziva kriterij po kojemu ponuditelj mora dostaviti izjavu “da će za uredno izvršenje ugovora imati na raspolaganju dvije stanice za tehnički pregled vozila u zapadnom dijelu i dvije u istočnom dijelu Zagreba”. Na taj način, kažu vlasnici stanica za tehnički pregled vozila, iz utrke za posao izbacuju se sve stanice koje se nalaze u središtu, južnom i sjevernom dijelu Zagreba.

Oni ističu da se tim uvjetom krši Zakon o javnoj nabavi, odnosno načela javne nabave kojima je zabranjena diskriminacija i prema kojima svi potencijalni ponuditelji moraju imati jednak tretman. Tvrde i da se zakon krši u još dvije točke javne nabave. Jedna je da stanice moraju imati uslugu izdavanja potvrde i probnih pločica, a druga je da je kriterij odabira najpovoljnija cijena ponude.

Odgovor Grada Zagreba

Naime, nijedna stanica za tehnički pregled vozila, kažu vlasnici stanica, nema ovlasti izdavanja pokusnih pločica prema odredbama zakona. Napominju i da su cijene za tehnički pregled vozila i naknade koje se plaćaju pri registraciji vozila propisala nadležna tijela i nije ih moguće smanjivati.

Iz Grada Zagreba kažu da se u njihovu voznom parku nalazi više od 200 kamiona za odvoz komunalnog otpada te više od 400 autobusa kojima se obavlja javni prijevoz putnika i još velik broj mopeda i osobnih automobila.

– Naša su vozila raspoređena na više lokacija u Zagrebu te smo tražeći ovaj dokaz htjeli izbjeći stvaranje dodatnih troškova u poslovanju. Autobusi ZET-a dislocirani su u garažama AP Podsuseda i AP Dubrave, a svakim generiranjem dodatnih praznih kilometara koji nisu u funkciji prijevoza putnika stvaraju se dodatni troškovi i poremećaji u odvijanju javnog prijevoza – tvrde iz Grada.

A na pritužbe o cijeni za tehnički pregled vozila i izdavanje probnih pločica poručili su da je Grad Zagreb kao naručitelj posla izradio troškovnik sukladno odluci Ministarstva unutarnjih poslova o visini naknada za tehnički pregled.

Komentara 6

Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
10:55 10.02.2015.

Hm, koliko god pljuvali, ima neke logike. Zamisli da tehnički u Zvonimirovoj dobije pregled autobusa i smetlištarskih kamiončina. Svi susjedi bi bili u deliriju od sreče, kad im počnu rondati u sedam ujutro do dvadeset sati navečer i širiti ugodnee mirise nakon povratka sa Jakuševca. Ali da bi trebalo biti transparentno, - trebalo bi.

AA
alan.alanh
11:14 10.02.2015.

Grad zagreb u podsusedu i u dubravi može dobiti dozvolu za obavljanje tehničkog pregleda za svoja vozila, bez problema.... u postojećim prostorima, s postojećim kadrom, uz osposobljavanje....

LI
liliZG
10:58 10.02.2015.

ja se slažem sa objašnjenjem , prevoženje tih krama kroz cijeli grad nije rentabilno , zato je poželjno da stanice za teh. pregled budu što biliže garažama gdje se ta vozila nalaze....podržavam!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije