Prije devet godina Mercedes-Benz se B-klasom pridružio proizvođačima koji su smatrali da će jednovolumeni postati tražena roba. U tome nisu pogriješili. Prva je generacija u šest godina prodana u 700 tisuća primjeraka, a aktualna druga generacija od 2011. pronašla je više od 380 tisuća novih vlasnika. To je natjeralo i vječnog rivala, bavarski BMW da ponudi svog predstavnika. Dovoljno da i Mercedes doradi svoj model.
Promjene su vrlo diskretne. Prednji dio ima novu masku s usisima zraka i novi branik, svjetla su opremljena LED tehnologijom, a minimalne korekcije primjetne su i na stražnjem braniku. U putničkoj kabini novo je kolo upravljača, a modernija je i instrumentna ploča.
Kupci mogu birati iz široke palete motora, po četiri benzinska i dizelska. Dostupni su samo četverocilindraši. B 180 rabi 1,6-litreni benzinac od 122 KS i 200 Nm okretnog momenta. B 200 iz istog motora isporučuje 156 KS i 250 Nm. B 220 4MATIC pokreće dvolitreni motor sa 184 KS i 300 Nm koje prenosi na obje osovine, dok top ponudu čini B 250 sa 211 KS i 350 Nm okretnog momenta.
Dizelske verzije otvara B 160 CDI koji iz 1,5 motora razvija 90 KS i 240 Nm momenta, dok iz istog motora model B 180 CDI daje 109 KS i 260 Nm. Tu je i 2,2-litreni dizelaš koji kod modela B 200 CDI isporučuje 136 KS i 300 Nm momenta, odnosno kod B 220 CDI izvrsnih 177 KS i 350 Nm. Na cestama Palma de Mallorce isprobali smo B 220 4MATIC u AMG Line izdanju koji se pokazao vrlo praktičnim i ne prerastrošnim (nešto više od 7 l/100 km). Za nekoliko tjedana očekuje se i u domaćim salonima. Electric Drive sa 180 KS i dosegom od 200 km te verzija na metan zasad neće biti raspoloživi našem tržištu.