Četvrta generacija Sportagea napravila je velik iskorak u svim segmentima, od kvalitete materijala, napredne tehnologije do povećanja dimenzija (dužina 448 cm, prtljažnik 503 litre) pa je Sportage jedan od najpoželjnijih kompaktnih SUV modela na tržištu.
A upravo je najtraženiji u verziji s početnim dizelskim 1,7-litrenim CRDi motorom sa 115 KS i 280 Nm okretnog momenta. Taj je motor u kombinaciji s prednjim pogonom i preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem sasvim dovoljan za manje zahtjevne vozače (za zahtjevnije su tu 2-litreni dizelaši). Kod automobila mase 1560 kg ubrzanje do stotke za 11,5 s i krajnja brzina od 176 km/h sasvim su pristojni. Ali, zbog velike mase i robusne karoserije Sportage ima nešto veću prosječnu potrošnju nego što bismo očekivali - na testu izmjerenih 7,3 l/100 km.
Početni dizelski 1,7 CRDi stoji 181.990 kuna, a testni s bogatim EX Style Eco paketom opreme (19-colni alu-naplaci, automatska dvozonska klima, ksenonska svjetla, kamera za vožnju unatrag...), stoji 239.990 kn.
>> Obiteljska limuzina niske potrošnje traži benzin, ali i struju
>> Svaki četvrti europski i svaki peti hrvatski kupac bira SUV vozilo
Prethodni model je bio prelijep, a ovo je sada ružna karikatura od auta, a skuplji je i od Hunday Tucsona ili Renault Kadjara koji su po meni u svemu korak ispred ove Kie. Meni osobno je ovaj auto u odnosu na prethodnika jedan veliki bljak!