Redizajnirani Mitsubishijev SUV Outlander i peta generacija pick-upa L200 stigli su u hrvatske salone. Outlander je dobio dinamičniju prednju masku. Osvježen mu je i stražnji kraj, a novost su LED prednja glavna svjetla i novi 18-colni naplatci.
U unutrašnjosti na upravljačkoj ploči središnje mjesto zauzima infotainment sustav s 6,1-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Osim standardnih funkcija navigacije i upravljanja audio sustavom, ekran prikazuje i sliku s kamere za pogled straga. Materijali su sada kvalitetniji, buka se u kabini puno manje čuje. Za bolju upravljivost i stabilnost modificirana je konstrukcija ovjesa. Novi Outlander ima bolje ubrzanje i veći okretni moment od prethodnika. Sigurnost je povećana S-AWC sustavom pogona s aktivnim prednjim diferencijalom, modificiranim navigacijskim sustavom, aktivnim tempomatom, upozorenjem o napuštanju vozne trake, sustavom za smanjenje posljedica čeonog naleta automatskim kočenjem.
Nudi se samo kao sedmerosjed u dizelskoj varijanti s pogonom na sve kotače i s jačim paketima opreme Intense plus i Instyle plus. Motor 2,2 D-ID sa 150 KS u prosjeku troši deklariranih 5,3 l/100 km. S ručnim mjenjačem stoji 289.900 kuna, a za uglađen i tih automatski mjenjač treba doplatiti 20.000 kn. Novi L200 pick-up kombinacija je osobnog i teretnog vozila. Pokreće ga 2,4-litreni turbodizelaš sa 181 KS. Dolazi kao Club Cab s dva pomoćna sjedala sa stražnjim vratima s nasuprotnim otvaranjem i kao Double Cab s pet klasičnih sjedala. ClubCab stoji od 222.900 kuna, a početni Double Cab 249.900 kn.
>> U Hrvatsku stigao Mitsubishi Space Star, zamjena za Colt
>> Mitsubishi ASX - pažnja je posvećena detaljima