Poznati dugi nos koji krasi redizajniranu drugu generaciju najmanjeg BMW-a (ne računajući električni i3), uskoro će otići u povijest jer Bavarci već pripremaju nasljednika s prednjim pogonom. Posljednjeg Mohikanca, jedinog u klasi sa stražnjim pogonom blago osvježenog izgleda, isprobali smo u dizelskoj 118d verziji - s 2-litrenim dizelašem od 150 KS i 8-stupanjskim Steptronic automatskim mjenjačem - i opet smo se uvjerili da je to jedan od najboljih i najdinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu. Ovako opremljen također je i najluksuzniji. BMW se ne trudi biti najprostraniji, pa na stražnjoj klupi automobila dugog 433 cm nije raskošno, a prtljažnik prima 360 litara. Ali, to je pravi vozački kompakt. Nude se tri moda rada: sportski - kada i inače precizan upravljač postaje tvrđi, a odziv na gas brži (8,5 s do stotke, 210 km/h maksimalna brzina) - comfort koji pruža odličan spoj udobnosti i performansi te štedljivi "eco pro" mod. Prosječno smo trošili 6,8 l/100 km.
Sportskoj vožnji doprinosi i stražnji pogon te zbog njega dobiven savršen omjer mase prednjeg i stražnjeg kraja od 50:50.
Ipak, ovakvom jedinicom najljepše je lagano krstariti cestom. Na autocesti je čvrst i miran. BMW-ov 8-stupanjski Steptronic automatik jedan je od najboljih na tržištu.
Brzine mijenja brzo, glatko i neprimjetno. Možete to i sami, ali stroj ipak brže i preciznije mijenja brzine. Stop/start radi savršeno, pali i gasi motor u milisekundi.Rijetko će tko u Hrvatskoj izabrati opremom ovako nakrcan model (stakleni pomični krov, Hi Fi sustav Harman Kardon, adaptivna LED svjetla, tempomat s funkcijom kočenja, park assistant...), prvenstveno zbog cijene od 371.417 kuna u kojoj se na poreze odnosi čak 101.216 kuna. Dobro opremljen dizelski model sa ovim motorom, primjerice, stoji vrlo prihvatljivih 220.500 kuna.
>> BMW X1 sada je kraći i robusniji, a zbog prednjeg pogona i prostraniji
>> Nova BMW sedmica parkira se uz pomoć daljinskog upravljača
najzabavnije auto