PREMIJERA

Nova generacija Passata manja je, ali prostranija i tehnološki nadmoćna

VW Passat
Foto: Volkswagen
1/3
04.06.2014.
u 10:00

Glavna novost u Passatovoj novoj motornoj gami je 4-cilindarski stroj visokih performansi, 2,0-litreni bi-turbo dizelaš koji isporučuje 240 konjskih snaga i izvanrednih 500 Nm od 1750 okretaja

Još jedan veliki Volkswagenov adut - Passat - ove se godine očekuje u novoj generaciji. Uoči pokazivanja prvih fotografija, najavljenih za srpanj, njemački je proizvođač objavio skice koje ukazuju na nove dizajnerske linije, kao i prve tehničke detalje noviteta koji stiže u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi. Premijerno pokazivanje novog Passata javnosti zakazano je za početak listopada, kada će se ukazati na međunarodnom salonu automobila u Parizu.

Osma generacija Passata trebala bi donijeti čitavu paletu novih tehnologija i funkcija, kako bi kompetitivna ostala i nakon 41 godine postojanja modela i ukupno 23 milijuna primjeraka prodanih diljem svijeta. Zahvaljujući upotrebi naprednih materijala - poput ultrajakog čelika i aluminija - novi je Passat 85 kg lakši od prethodnika, što mu pomaže da troši do 20 posto manje goriva. Iako su vanjske dimenzije čak za nijansu manje, prostora u kabini ima više. Konkretno, više je mjesta za noge i glavu putnika, ali i za prtljagu.

Glavna novost u Passatovoj novoj motornoj gami je 4-cilindarski stroj visokih performansi, 2,0-litreni bi-turbo dizelaš koji isporučuje 240 konjskih snaga i izvanrednih 500 Nm od 1750 okretaja. Ovaj će se motor nuditi samo u kombinaciji s novim 7-brzinskim DSG mjenjačem i 4motion pogonom na sve kotače. U ponudi će biti i plug-in hibridna izvedba, koja će samo na struju moći voziti do 50 km, s dosegom od oko 1000 km.

Foto: AlfaRomeo

Ostale nove tehnologije koje će Volkswagen ponuditi u novom Passatu obuhvaćaju aktivni info ekran - koji će klasičnu instrumentnu ploču zamijeniti prilagodljivim interaktivnim 12,3-inčnim TFT ekranom - potom heads-up displej, najnoviji modularni sustav za zabavu, mogućnost pregleda prostora 360 stupnjeva oko vozila, najnoviju generaciju pomoći pri parkiranju. Novi Park Assist ima i opciju da se automobil samostalno parkira u okomito mjesto.

>> Jednovolumenski Golf dizajnirao je sin Hrvatice

>> Dvosjed stvoren za jurnjavu u poznatoj kompjutorskoj igri

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije