Nakon što je u Frankfurtu premijerno pokazana redizajnirana verzija sedme generacije Porschea 911, na Salonu automobila u Detroitu idućeg će mjeseca prvi put biti izložena i osvježena Turbo verzija ovog kultnog sportskog automobila, koji se proizvodi od 1963. godine.
Legendarni "elfer" sada i u "običnoj" Carrera izvedbi dolazi isključivo s turbobenzinskim motorima, jer su atmosferski motori proglašeni manje učinkovitim i posljednjim su izmjenama otišli u povijest (novu Carreru i Carreru S pokreće 3-litreni 6-cilindarski turbobenzinac sa 380 i 410 KS).
Ali, oznaka Turbo u imenu ostaje rezervirana za snažnije supersportske izvedbe. Dolaze u dvije karoserijske izvedbe, kao Coupe i Cabriolet.
Njih će pokretati 3,8-litreni twin-turbo motor sa 540 KS u Turbo izvedbi odnosno sa 580 konja u Turbo S izvedbi. To je 20 KS više u obje izvedbe nego kod aktualnog modela. Turbo izvedba s mjesta do stotke sprinta za tri sekunde, dok snažnijem modelu za isto treba 2,9 s - 0,2 sekunde brže od dosadašnjih izvedbi. To je omogućeno i turbopunjačem koji ima promjenjivu geometriju, a sada ima i Dynamic-Boost funkciju.
Maksimalna brzina 911 Turba je 320 km/h, a Turba S 330 km/h.
Dakako, novi Porsche 911 Turbo ima još sportskiji dizajn, ali promjene su kao i uvijek izvedene vrlo decentno (osvježen prednji branik i usisnici zraka, LED svjetla, stražnji branik, alu naplatci...). Izdašnija je i oprema. Primjerice, sada svaki 911 Turbo standardno dolazi s Chrono sport paketom opreme što uključuje i novi upravljač iz Porsche 918 Spydera. Početna verzija Porschea 911 Turbo Coupe u Njemačkoj će stajati 174.669 eura.
>> VW opet najprodavaniji u Hrvatskoj, Porsche povećao prodaju
>> Svaki treći kupac porschea u Kini je žena