Airbus je ovih dana patentirao novi hipersonični zrakoplov koji će put od Londona do New Yorka moći preletjeti za samo jedan sat. Do sada je tu razdaljinu najbrže savladavao concorde koji je od Londona do New Yorka letio nešto više od tri i pol sata. No sve letjelice ovoga tipa otišle su u mirovinu prije 12 godina.
Novi Airbusov zrakoplov letjet će dvostruko brže od concordea, a njegov specifični oblik omogućit će mu da i dodatno skrati putovanje. On će moći letjeti brzinom od 5500 kilometara na sat. O kakvoj vremenskoj uštedi se radi, najbolje govori podatak da komercijalni putnički zrakoplovi između Londona i New Yorka lete sedam sati. No brzina će imati svoju cijenu. Airbus predviđa da će novi zrakoplov uglavnom koristiti putnici dubljega džepa, no letjelica bi se mogla koristiti i u vojne svrhe.
Novi zrakoplov koristi će sasvim novu pogonsku tehnologiju i imat će tri vrste motora. Dva turbomlazna motora omogućit će mu da polijeće vertikalno, raketni motor će ga podignuti na visinu od 30 tisuća metara, a kada postigne tu visinu nabojnomlazni motor dat će mu završno ubrzanje.
>> Airbus će napraviti 900 satelita za pristup internetu iz svemira
Hazl 113, nije problem u aerodinamici nego u vrsti pogona. Naime svi današnji mlazno-propulzivni motori koriste kao oksidator kisik iz stratosfere do visina, ajmo kazati 15 km. I od silnih letova taj kisik i njegova inačica ozon su već dobrano prorešetani i izrešetani, pa je iz razloga očuvanja ozona uvedena zabrana preleta preko Sjevernog pola iz Europe u Australiju, jer se iznad pola pojavila ogromna ozonska rupa, zbog "pojedenog" ozona od strane mlazno-propulzivnih putničkih aviona. Izlaz iz tog ćorsokaka glede pogona je u razvitku impulsnih motora kojima nužno ne treba ozon. Po tom principu vanzemaljci "deru" i peru svojim NLO-ima po nebu nebeskom am iu čudu gledamo kaj to spelavaju nad majčicom Zemlom.