Istraživanje poslovne škole NYU Stern i BlaBlaCara, platforme za dijeljenje prijevoza na duljim relacijama, provedeno na 18.289 ljudi koji dijele prijevoz u 11 europskih zemalja, pokazalo je ispitanici vjeruju onima koje poznaju samo preko interneta gotovo jednako kao prijateljima.
Naime, 88 posto ispitanika reklo je da potpuno vjeruje članu BlaBlaCara s ispunjenim profilom, što je manje od članova obitelji (94 posto) i prijatelja (92 posto), ali više od kolega (58 posto) i susjeda (42 posto).
Istraživanje je također pokazalo da se povjerenje stečeno u jednoj zajednici prelijeva na druge i ima pozitivan učinak na cjelokupnu "ekonomiju dijeljenja". Gotovo polovica ispitanika, 48 posto, kaže kako ih je dijeljenje prijevoza učinilo otvorenijima prema drugim ljudima, a oni koji su isprobali dijeljenje prijevoza tri puta češće koriste i druge platforme ekonomije dijeljenja.
>> Otkriveno između kojih gradova Hrvati najviše dijele prijevoz
>> BlaBlaCar prikupio 200 milijuna dolara investicije