Audi je napravio vrlo dobar posao ponudivši tržištu A5 koji je postigao zapaženiji rezultat prvenstveno kao coupe model, a ne treba zaboraviti ni kabriolet izdanje. Inače poznat kao marka koja je prije svega namijenjena poslovnom krugu kupaca, Audi nudi sve više modela namijenjenih i privatnim kupcima.
Bez okvira na vratima
S obzirom na to da coupe model ipak nije previše primjeren ozbiljnim poslovnjacima, pripremljena je Sportback izvedba modela A5. Dakle, riječ je o modelu koji ima četiri vrata, ali stražnji par je u coupe izdanju, bez uobičajenih okvira, a osim toga i krov je niži u stražnjem dijelu. Tako je dobivena sportskija linija, a i dalje je zadržana potrebna razina ozbiljnosti kako se ne bi narušila doza ozbiljnosti menadžera koji ga vozi. Kombinirani su elementi modela A4 i A5 Coupe. Zapravo, riječ je o konceptu coupe-limuzine koji je prvi primijenio Mercedes-Benz na modelu CLS, a kasnije i Volkswagen na Passatu CC.
Nedavno nam je u ruke došao jedan primjerak Audija A5 Sportback opremljen dvolitrenim TDI motorom, što je realnost koja se traži u ovom segmentu. Karoserija mu je 36 milimetara niža od A4 i širi mu je trag kotača, što osigurava sportsku notu, a elegantno uklopljena peta vrata skrivaju posve solidan prtljažnik osnovnog obujma 480 litara, koji se preklapanjem stražnjih sjedala povećava na 980 litara korisnog prostora.
Strat&Stop sustav
Ono što se nikako ne može prigovoriti jesu vrlo dobre vozne karakteristike, između onih kod modela A4 i A5 Coupe, što je i sasvim razumljivo. Automobil je opremljen Strat&Stop sustavom, što omogućava smanjenje potrošnje na 5,2 litre prema službenim podacima, odnosno tijekom testa oko sedam litara, što je hvalevrijedan rezultat. Osim samog agregata, vrlo dobrim se pokazao i 6-stupanjski ručni mjenjač koji je dosta precizan i lagan za korištenje.
Putnička je kabina uređena u prepoznatljivom Audijevu stilu, gdje je sve nadohvat ruke i logično posloženo.
Dio koji će ipak razočarati “obične ljude” je cijena. Osnovna izvedba dvolitrenog dizelaša stoji 310.724 kune, što nije malo, a testni je imao dodatne opreme za čak 145.248 kuna, tako da ukupna cijena iznosi nemale 455.972 kune.
Straga samo dva mjesta za sjedenje
Sportback je vanjskim dimenzijama najbliži modelu A4, pa se može pohvaliti i sličnom ponudom prostora u unutrašnjosti. Za razliku od “četvorke”, Sportback je četverosjed, kao što je običaj kod coupea. Stražnja su sjedala postavljena niže i malo su pomaknuta naprijed u odnosu prema limuzini, kako bi se što više umanjio učinak niske linije krova.
Zadatak je prilično dobro uspio jer će straga tek visoki putnici imati problema s visinom. Pod visoki mislimo na barem 190 centimetara, a tako se viskoki ljudi rijetko voze straga – uglavnom su stražnja sjedala rezervirana za pomladak, a oni se neće buniti.
Audi A5 Sportback! Gospodar prstenova za mlade menadžere
Osnovna je cijena od 310.724 kune dosta visoka, što se naglašava dodatnom opremom koja cijenu povećava na 455.972 kune.
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Za mlade menadžere,tipa kao npr. Protega,da se u Remetinec odvezu sa stilom...