S modelom A3 Cabriolet Audi je svoju kompaktnu seriju zaokružio na četiri člana. Za luksuzni model otvorenog krova iz Audija kažu da je jedan od njihovih najljepših modela svih vremena. Na tržištu će se naći tijekom proljeća 2014. godine, jednako kao i druga poslastica koju nam je njemački premium proizvođač predstavio u Monte Carlu. Jedan od najsportskijih kompaktnih automobila na tržištu – novi Audi S3, limuzina s 300 konjskih snaga i quattro pogonom na sva četiri kotača - vrhunac je Audijeve kompaktne ponude.
Njegov 2,0 TFSI uz 300 konjskih snaga nudi i 380 Nm okretnog momenta. Ovaj četverocilindrični motor visokih performansi kombinira napredne tehnologije za povećanje učinkovitosti – dvostruko ubrizgavanje goriva, Audi valvelift sustav i modul rotacijskog ventila za upravljanje toplinom. Za sprint do stotke limuzinski S3 utroši samo 4,9 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ukroćena na 250 km/h. Moćan agregat uparen je sa 6-brzinskim S tronic mjenjačem s dvostrukom spojkom. Zvuči gotovo nevjerojatno, ali proizvođač je prosječnu potrošnju deklarirao na 6,9 l/100 km.
Karoserija S izvedbe je 25 mm niža od one kod serijske A3 limuzine. Električki potpomognut progresivni servo sustav upravljanja mijenja svoj prijenosni odnos, što olakšava upravljanje u različitim situacijama. Profilirana sportska sjedala i instrumenti sa sivim pokazivačima detalji su koji u interijeru naglašavaju S3. Izvana, S3 se od obične limuzinske izvedbe razlikuje po modifikacijama na odbojnicima, singleframe rešetki, usisnicima zraka, kućištima vanjskih zrcala, bočnim pragovima i stražnjem spojleru. Četiri ovalne cijevi ispušnog sustava s kromiranim završecima integrirane su u stražnji difuzor. Naglašeno agresivan izgled ističu i prednja svjetla u istom tonu, koja su jednaka i kod kabrioleta.
Tehnički gledano A3 Cabriolet također je u vrhu klase. Donosi nove motore, umreženost i visokoučinkovite sustave za pomoć u vožnji. Sustav putnog računala s programom za učinkovitu vožnju i sustav za određivanje razine pažnje vozača već su dio serijske opreme. U odnosu na prethodnika, A3 Cabriolet duži je i širi, ali niži. Međuosovinski razmak povećan je na 260 cm, pa putnici straga imaju više mjesta. Prtljažnik nudi 60 litara više i lakši utovar.
Od uvođenja na tržište nudit će se i tri novorazvijena motora. Dva TFSI agregata nude 140 i 180 KS, a 2,0 TDI motor razvija 150 konja. U Njemačkoj A3 Cabrio košta od 30.500 eura. Cijena za Hrvatsku još nije poznata.