Prvi su metri odmah pokazali koliko je X1 dobar. Bilo kakav negativan komentar bio bi neprikladan, jer riječ je o temeljito izvedenom automobilu. Od vrha do dna. Vožnja je pravo zadovoljstvo, gotovo slično onome kada se kupcima u studenome počnu isporučivati prvi modeli. Svi osim sDrivea i xDrivea 18d, koji će stići mjesec dana kasnije.
Vlasnicima će ovo uglavnom biti svakodnevni automobil koji će
se manje boriti s terenom, više s konkurencijom. Zato, u manirima
tradicije, X1 i podsjeća na X3. Stratezi marke oprezno su balansirali
da se vlasnici, “dileri” i budući kupci ne bi previše ljutili.
Okolnosti će u sljedećih godinu dana stoga biti izmijenjene, pa će X3
dobiti novo ruho.
Dotad novi konkurent pažljivo kombinira malu dužinu od 445 cm s
prepoznatljivim stilskim elementima serije 1 i serije 3 Touring, ali s
neospornim ukrasom X-arome.
Pri konstruiranju Bavarci su se najviše služili vlastitim
policama. Stoga je i ovjes za tu marku klasičan - sprijeda je
mcpherson, a straga multilink. Izvedba 18d, će uz onu 20d, vjerojatno
biti najzastupljenija na hrvatskom tržištu. Kako i ne bi kada se cijena
kreće od 230.645 kuna, tj. 253.673 kuna. Puno za malo? Ovaj bi put
vrijedilo obrnuto, naravno, pogledamo li segment premium modela.
Usprkos očekivanom talentu za asfalt, X1 je upečatljiv i izvan uređenih
prometnica.
Od
tla je udaljen 194 mm, što može izmamiti osmijeh. Elektronski
kontrolirani pogon na sve kotače predano obavlja svoju ulogu. Na
stražnje se kotače prenosi 40 do 60 posto momenta u normalnim uvjetima,
a prema potrebi i puno više ili puno manje. Ovisno o senzorima.
Nema više nejednakih udaraca na istoj osovini, u BMW-u X1 sve je
ublaženo. Modificirani su amortizeri s preciznijim linearnim kretanjem,
sve je prilagođeno karakterističnom BMW-ovu stilu vožnje, povezanom s
korištenjem upravljača i papučice gasa.
Nov
je i servoojačivač upravljača - povezan s brzinom kretanja vozila -
kako bi se olakšali balansiranje i visoka razina stabilnosti.
Kompaktna je unutrašnjost dobila kokpit u tipičnom stilu marke,
uključujući i neke instrumente te I-Drive aktualne generacije.
Prtljažnik nudi 420 litara, a potpuno preklopljen raste na 1350 litara.
Dakle, mjesta ima. Ima ga doista i doslovce. Na tržištu.
netko je ljubomoraaaannnnn (antimafia)....