Iako je od predstavljanja Fiata 500 prošlo čak osam godina, talijanski mali šminker zadnjim je izmjenama tek redizajniran. Temelje te odluke jasno otkriva već prvi pogled na model 500 - vizualno je i dalje svjež, pa ga nije trebalo puno mijenjati. Ipak, i te naizgled neznatne promjene donijele su mu oko 180 preinaka kako bi izgledao bolje, vozio ekonomičnije te bio upotrebljiviji iz današnje perspektive prosječnog vozača modela A segmenta. U crvenoj izvedbi, kakvu smo isprobali s početnim 1,2-litrenim benzinskim motorom od 69 KS i bogatim Lounge paketom opreme, dobro izgleda i po nekima dvojbeno rješenje novih trapezoidnih stražnjih svjetala koja u sredini imaju prazninu, odnosno boju karoserije.
Centralno mjesto u ugodnom i dotjeranom interijeru zauzima dodirni ekran putem kojeg se upravlja audio uređajem, navigacijom, aplikacijama s pametnog telefona. Početni Fiat 500 stoji 89.000 kuna, a isprobani 93.600 kn. Upravo je 1,2 Eco Lounge najtraženija izvedba, a ovaj je motor u čak 81 posto ukupno proizvedenih Fiata 500. Test je pokazao i zašto - učinkovit motor dostatan je za gradske rute 865 kg teškog automobila. Malo mu je teže tek kad kabinu opteretimo s četiri odrasla putnika, no s jednim ili dva dovoljno je agilan, a prosječno troši 5,1 l/100 km.
Lounge oprema serijski donosi automatski klima-uređaj, stakleni krov, stražnje parkirne senzore, infotainment sustav, povezivost s pametnim telefonom, komande na volanu, USB, klima-uređaj, 16-inčne alu naplatke, sedam zračnih jastuka, ABS, ESP, Hill holder...
>> Dvocilindarski turbo i novi dizel za kragujevački Fiat 500 L
>> Nasljednik vremešnog Punta očekuje se 2016.