Od 1. listopada 2010. godine korisnici mobilne telefonije u Hrvatskoj moći će iskusiti prednosti novog mobilnog branda Bonbon namijenjenog onima koji visoko vrednuju kvalitetu, a istodobno su vrlo osjetljivi na cijenu, kazao je danas Lordan Kondić, prvi čovjek Bonbona.
Bonbon će koristiti predbroj 097, a usmjeren je na segment tržišta koji do sada nije pokrio ni jedan mobilni operator. To se prije svega odnosi na korisnike koji uživaju u brzom i dinamičnom životu, mnogo izlaze i skloni su korištenju naprednih tehnologija te dobar dio svojeg vremena provode online, odnosno na društvenim mrežama. Takvi korisnici žele imati povoljnu cijenu uz visoku kvalitetu usluge, a Bonbon im nudi upravo uslugu s takvom kombinacijom, tvrdi Kondić.
Bonbon je brand koji je pokrenuo Hrvatski telekom te će za rad koristiti T-Mobile mrežu.
Svi korisnici koji aktiviraju Bonbonov broj do 31.12.2010. godine ulaze u promociju u kojoj će dobivati 1000 minuta više u svakom mjesecu u kojem nadoplate račun s minimalno 40 kn sve do 2020. godine. Dakle, korisnici cijelo desetljeće imaju na raspolaganju 1000 minuta besplatnih razgovora prema svim korisnicima Bonbona.
U osnovnoj tarifi cijene nisu uvjetovane nadoplatama. Bonbon nudi jednu cijenu prema svim mrežama, nema naknade za uspostavu poziva, ima najpovoljnije cijene razgovora, SMS-a, MMS-a i internetskog prometa u osnovnoj tarifi na tržištu te besplatan pristup Facebookovim zero-stranicama, objašnjavaju bonbonci.
Bonbon korisnicima nudi i jedinstvenu opciju na tržištu gdje korisnici za samo 7 kn dnevno dobivaju sve što im za taj dan treba od telekomunikacijskih usluga. (300 minuta razgovora i 300 SMS-a unutar mreže te 300 MB internetskog prometa, 10 minuta razgovora i 10 SMS-a prema ostalim mrežama)
Aktivacija opcije vrlo je jednostavna, korisnik opciju aktivira slanjem poruke "hocu" na broj 097, a deaktivira sa slanjem poruke "necu" na isti broj. Cijena je Bonbonova paketa 20 kuna, a svojim korisnicima nudi najmanje iznose bonova na tržištu; korisnici već sa 10 kn mogu obnoviti svoj račun.
Jedna je od glavnih odlika Bonbona drugačiji i inovativan pristup korisniku koji uključuje i originalne sitnice za svakodnevnu mobilnu komunikaciju. Komunikacija s korisnicima će se većinom odvijati online što znači da je tijekom 24 sata dnevno u svakom trenutku moguće dobiti korisničku podršku na webu (www.bonbon.com.hr) te na Bonbonovim profilima na Facebooku i Twitteru.
U Bonbonovoj će se ponudi uskoro naći i mobilni telefoni, i to pomno odabrani uređaji, što znači da se neće ići na širinu ponude. Budući da Bonbonovi korisnici teže originalnosti te općenito svaki svoj slobodan trenutak žele kvalitetno iskoristiti, Bonbon se prodaje uglavnom online u webshopu uz besplatnu dostavu te na više od 2000 prodajnih mjesta gdje potencijalni korisnici često odlaze – kafići, knjižare, sportski centri, trgovine odjeće i obuće itd.
za sedam kuna sve sto vam treba taj dan??? pa u svakom slučaju više od 10 SMS, 10 minuta razgovora i 300MB prometa. samo probaju dignit prašinu oko ničega...