Ikona se ne mijenja. Ona evoluira. Rekli su to predstavnici Fiata u Torinu, u prostorima bivše tvornice Lingoto, otkrivajući novi 500. Odnosno, redizajnirani, iako je od njegova predstavljanja prošlo čak osam godina. No, realno, u pravu su kad kažu da ga zapravo nije trebalo puno mijenjati. Mali je šminker i prije ovog dotjerivanja - usprkos godinama - izgledao odlično, a sada mu je promijenjeno oko 1900 dijelova.
Promjene su u detaljima
Zvuči puno, to je oko 40 posto ukupnih dijelova, ali mahom se radi o detaljima koji su dotjerani kako bi Fiat 500 izgledao još bolje, vozio ekonomičnije te bio upotrebljiviji iz današnje perspektive prosječnog vozača modela A segmenta. Dizajn je morao ostati prepoznatljiv, gotovo netaknut. Fiat 500 stoga je dobio tek nova svjetla, dotjeranu prednju rešetku i kromiranu prednju lajsnu. Niže postavljen svjetlosni sklop objedinjuje i LED lampe koje čine krug po kojem će drugi vozači i po mraku lako prepoznati novi 500. Stražnja su svjetla, pak, trapezoidnog oblika, a u sredini tog trapezoida je karoserija odabrane boje. To rješenje uz crnu boju karoserije djeluje dobro, ali uz bijelu baš i ne. Paleti boja dodane su dvije nove pa ih je sada ukupno 13, dopunjena je i ponuda alu naplataka, a maštovitim naljepnicama proširene su i mogućnosti personalizacije. Interijer je inspiriran povezivošću s pametnim telefonima te centralno mjesto zauzima dodirni ekran putem kojeg se upravlja audio uređajem, navigacijom, aplikacijama s pametnog telefona.
Novi Uconnect sustav
Fiat 500 sada dolazi s novom generacijom Uconnect sustava. Instrumenti su postali digitalni, sjedala su dobila nove vrste tkanine i kože, ali zadržala su karakteristične naslone za glavu okruglog oblika.
Fiat 500 u novom izdanju u Hrvatsku bi trebao stići u zadnjem tjednu rujna.
>> Nasljednik vremešnog Punta očekuje se 2016.
>> Talijanski retrocrossover najbolji je Fiat u povijesti