Puma

Ford vratio staro ime za novi kompaktni crossover

Ford Puma
Foto: Ford
1/8
02.07.2019.
u 08:50

Ford je predstavio svoj novi automobil u najbrže rastućem B SUV segmentu vozila koji je preuzeo ime malog sportskog kupe automobila iz 90-ih

Ford je predstavio novu Pumu, ali ne radi se o novoj generaciji Fordovog malog sportskog kupea koji se proizvodio od 1997. do 2002. godine, već o novom kompaktnom crossoveru koji je samo preuzeo zvučno ime originalne Pume. Tako će se nova Puma za kupce boriti u trenutačno najbrže rastućoj klasi automobila u Europi - B SUV/crossover segmentu u kojem je sve veća konkurencija.

Od Fieste 14,5 cm duža

Dosad je Ford u ovom segmentu nudio model EcoSport, koji je ponajviše zbog dizajna nekako bio u drugom planu. To s Pumom ne bi trebao biti slučaj jer nova Puma iz svih kuteva izgleda sjajno, kako sprijeda tako i s boka te straga, barem na fotografijama. Fordovi su dizajneri izradili sportsku kupeovsku siluetu podinutog crossover automobila dugačkog 419 cm (manji EcoSport dugačak je 409 cm, a veća Kuga 452 cm), a da pritom nisu žrtvovali prostranost u kabini i u prtljažniku. Primjerice, prtljažnik nudi 456 litara i po tome je Puma najbolja u segmentu. Nova Kuga - koja također uskoro dolazi na tržište - bit će duga 462 cm, pa uskoro možemo očekivati još jedan Fordov europski SUV dužine oko 440 cm, jer SUVomanija na tržištu ne prestaje.

Ford Puma
1/8

Puma će na tržištu, među ostalim, konkurirati dvama modelima VW-a koji su nedavno predstavljeni: T-Rocu koji je dugačak 424 cm i T-Crossu dugačkom 411 centimetara. No, oni joj, naravno, neće biti jedini konkurenti.

Puma je razvijena na tehničkoj osnovi Ford Fieste od koje je 14,5 cm duža i šest cm šira, što se itekako osjeća u količini prostora kojeg nudi. Unutrašnjost Pume većinom je preuzeta iz nedavnih Fordovih noviteta Fieste i Focusa. Na središnjem je dijelu 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a ispred vozača je umjesto analognih instrumenata digitalna instrumentna ploča dijagonale 12,3 inča.

Pomoć 48-voltne baterije

Napredne tehnologije pomoći vozaču uključuju prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom, sustav prepoznavanja prometnih znakova ograničenja brzine i sustav zadržavanja u prometnom traku. Puma je isto tako prvo vozilo u segmentu koje nudi otvaranje prtljažnika bez korištenja ruku i sjedala s lumbalnom masažom. Puma će se nuditi u opremi Titanium s kromiranim detaljima te sa sportskim ST-Line paketom opreme koji izvana i iznutra naglašava dinamičnu crtu. I ispod poklopca motora Puma donosi novine. U ponudi će biti dva blaga hibridna sustava s 48-voltnom baterijom temeljena na proslavljenom 1,0-litrenom trocilindarskom EcoBoost motoru koji će se nuditi sa 125 i 155 KS. Blagi hibridni sustav s jedne strane pomaže smanjenju potrošnje goriva do 9%, dok s druge strane doprinosi boljim performansama automobila i još većem faktoru zabave u vožnji. Puma će biti dostupna i uz dizelske motore, koji će biti u ponudi nakon što krajem ove godine novitet izađe na tržište. Cijena još nije poznata, a nagađa se da će početna u Njemačkoj biti oko 17.000 eura.

VIDEO Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije