Renault je predstavio svoj novi model, mali crossover Kwid. Svijetu će ovaj novi globalni model prvi put biti pokazan u Indiji, koju Renault u budućnosti vidi kao vrlo potentno tržište.
Kwid je zamišljen kao pristupačan moderan crossover A segmenta koji će se prodavati u cijelom svijetu.
Prvo će se prodavati u Indiji i Južnoj Americi, a kada će i hoće li uopće stići u Europu još nije poznato. Ali, jedno je sigurno - ako će se prodavati u Europi, bit će to pod znakom Dacije, Renaultove niskobudžetne marke za europsko tržište i pod drugim imenom. Nije to nikakva novost, primjerice, Dacia Duster se na nekim tržištima izvan Europe prodaje kao Renault.
Renault Kwid prvi je model koji je nastao na novoj platformi CMF. Renault je ovu platformu razvio u suradnji s Nissanom. Dug je samo 368 centimetara i širok 158 cm, ali 18 centimetara odignutosti od tla - kao i dodatna plastična zaštita pragova i blatobrana - odaju SUV karakter ovog mališana.
Bez obzira na male dimenzije Kwid ima petera vrata, a u Renaultu tvrde da je kabina prostrana i funkcionalna te da nudi najveći prtljažnik u klasi. No, zasad ne navode zapreminu prtljažnika. I oprema mu je vrlo solidna, štoviše bogata za segment kojem Kwid pripada. Donosi digitalnu instrumentnu ploču i 7-inčni dodirni multimedijski zaslon. Sadrži i jednostavan i razumljiv Media Nav sustav koji uključuje radio i Bluetooth tehnologiju za hands-free telefoniranje koja doprinosi sigurnijoj vožnji.
Renault Kwid pokreće mali 0,8-litreni motor uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Početna cijena u Indiji bi mu trebala biti povoljnih 32.000 kuna. Ali, kad se prilagodi Europi - zbog svih sigurnosnih sustava i ekoloških normi - cijena će mu se znatno povećati.
>> Autoclick: Captur - crossover s izrazito niskom potrošnjom
>> Kwid - Renaultov koncept auta s vlastitom bespilotnom letjelicom
čim vidim ove kvake - sve mi je jasno. Takve kvake koje se otvaraju prema gore - u zapadnoj Evropi se ne koriste već 10 godina, U istočnoj samo kod Dacie, koja nudi ovakva "rješenja" za kupce koji pošto-poto želee novi auto. Ipak, to su vječni auti, kad ga kupiš više ga ne možeš prodati.