SVIJET MOTORA

Gilerin SuperSport motocikl teži samo 162 kg

20.11.2001.
u 00:00

* Okvir je napravljen od aluminija i titana, a neki dijelovi nisu vareni već su lijepljeni

Talijanski proizvođač skutera i motocikala Gilera od 1957. godine, kada se uključio na Grand Prix natjecanja, osvojio je 44 međunarodna Grand Prix naslova. Tome svakako treba pridodati i ovogodišnji naslov svjetskog prvaka u klasi 125 ccm, koji je osvojio osamnaestogodišnji Talijan Manuel Poggiali. To je dokaz da Gilera ne proizvodi samo skutere, po čemu je uglavnom poznata na našem tržištu. Na ovogodišnjem salonu motocikala u Milanu Gilera je predstavila serijski super sportski motocikl, čime se nastoji vratiti u tržišnu utakmicu s ostalim proizvođačima ovakvih motocikala.

Novi model nosi naziv Gilera 600 SuperSport. Linije na 200 cm dugačkom motociklu su agresivne i oštre, što mu daje upečatljivost. Otvor zraka smješten je između dva prednja svjetla, čime je prodiranje zraka dovedeno do maksimuma, što doprinosi boljem funkcioniranju motora. Instrumentalna ploča je analogna i to takva da su brzinomjer i brojač okretaja smješteni na istom mjestu. Na unutrašnjem dijelu nalazi se okretomjer, a na vanjskom je brzinomjer.

Sportski duh motocikla vidljiv je i po tome što nema sjedala za suvozača. Okvir motocikla napravljen je od aluminija i titana te je na testovima postigao odlične rezultate u krutosti, čak i kao motocikli većeg obujma. Korištena su rješenja aeronautike, tako da neki dijelovi nisu vareni nego su spojeni s pomoću ljepila, što je dakako pridonijelo manjoj ukupnoj masi vozila, koja iznosi samo 162 kilograma. Na prednjem dijelu nalazi se upside-down vilica promjera 43 mm. Vilica je u potpunosti prilagodiva, a hod joj iznosi 120 mm. Straga je jednostruki amortizer, također potpuno prilagodiv. Za sigurno zaustavljanje brinu se dvostruki disk sprijeda promjera 320 mm opremljen četverostrukim kliještima, te straga disk promjera 220 mm sa dva klipa na kliještima.

Za pokretanje je zadužen četverocilindrični Suzukijev DOHC motor obujma 599 ccm. Svaki cilindar opremljen je sa četiri ventila. Veća snaga pri niskim okretajima, te odlično reagiranje na dodavanje gasa rezultat su novog sustava električnog napajanja, koji su Talijani ugradili na Suzukijev motor. Zasad još nije poznata snaga te okretni moment SuperSporta. Vjerujemo kako će Gilera s ovim modelom vratiti nekadašnju popularnost među motociklima, kakvu danas ima među skuterima.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije