Inovacije

Google razvija softver za TV – uskoro chat i mail na televizorima

google
Reuters
21.05.2010.
u 07:20

Google ima najveći udio na tržištu internet oglasa koji vrijedi 60,4 milijarde dolara, no udio u kolaču TV-reklama, koji iznosi 174,9 milijardi, zasigurno bi mu dobro došao.

Google je odlučio u suradnji s Intelom ozbiljno krenuti u proizvodnju softvera za televizore ne bi li postigao uspjeh ondje gdje njegov konkurent Apple nije. Osim s Intelom, Google se namjerava povezati i sa Sonyjem, a televizori bi, prema toj inicijativi, uskoro trebali "izaći" s Androidovim operativnim sustavom. Google želi, piše Bloomberg, proširiti svoje oglašivačko carstvo.

Za sada im svi prihodi uglavnom stižu od internet oglašavanja, no budući da trendovi pokazuju da je porasla potražnja za televizorima i set-top boxovima koji imaju vezu s internetom, Google u tome vidi svoju priliku. Trenutačno Google ima najveći udio na tržištu internet oglasa koji vrijedi 60,4 milijarde dolara, no udio u kolaču TV-reklama, koji iznosi 174,9 milijardi, zasigurno bi mu dobro došao.

Google otvara novu frontu i vraća se konceptu tradicionalnih masovnih medija. Kako bi privukao korisnike, morat će osigurati jednostavno pretraživanje te gledateljima omogućiti popularni chat ili interaktivno komentiranje koje će se odvijati na televizijskom ekranu. Iz Applea stižu informacije da je njihov internetsko-televizijski set-top box ostvario slabu prodaju te ga u toj kompaniji nazivaju samo hobijem.

Nema nikakvih jamstava da bi Google TV mogao postati hit, osobito stoga što su već mnogi pokušali unijeti inovacije upravo kada je riječ o televizorima, smatra Michael Gartenberg, analitičar Altimeter grupe. Sony će se, pak, upustiti u posao s kućnom zabavom ne bi li potaknuo prodaju i smanjio gubitke upravo u TV-diviziji.

Ključne riječi

Komentara 4

OB
-obrisani-
13:58 21.05.2010.

Gledam TV i ćatam sa frendovima, too majstori. I kad bi još i Google Earth na tv.

NE
nepotrebni
14:12 21.05.2010.

Vise covjek nista ne treba razmisljati, ukljucis gps i volan vozi sam, a mi sve deblji i deblji..

ZA
zagabria1
15:15 21.05.2010.

Google je iz faze inovativnosti, kreativnosti i entuzijazma ušao u fazu korporativnog razmišljanja. Tj ponaša se kao i sve korporacije. Odluke se donose sporo, zamućene su managementom koji ima svoje interese, inovacija više nije stvarno najvažniji resurs. Kao posljedica takve koropracije postaju vrlo ranjive pogotovo na brzomijenjajućem i inovativnom području kao što je Internet. To se vidi po Googleovim inovacijama koje su sve manje inovativne a sve više proizvod zahtjeva da se nešto mora inovirati. Isti način razmišljanja uništio je medijske korporacije na Internetu - naprosto nemaju šanse. Ono čega se bojao Bill Gates prije 10 godina desiti će se i Googleu. Negdje tamo u nekoj garaži sprema se (ili će se spremati) projekat koji će iz temelja promijeniti poslovanje i razoriti Googleov primat.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije