Modeli na zalazu obično su prilika da se po povoljnijoj cijeni nabavi automobil s boljom opremom i snažnijim motorom. Renault Scenic nije iznimka, a dok čekamo da nam na vrata pokuca u novoj generaciji, isprobali smo hvale vrijedno posebno izdanje. Izduženi Scenic, odnosno Grand Scenic uz dodatna 22 cm dužine nosi i dva sjedala u trećem redu. Ako vam nisu potrebna, jednostavno se sklapaju u podnicu, oslobađajući više mjesta za prtljagu (ukupno 645 l).
Isprobani je primjerak nakon nedavnog redizajna pokazao relativno moderan \'nos\' s LED svjetlima. Moderniziran je i stražnji svjetlosni sklop. Više zanimljivosti ipak ima u putničkoj kabini, kojom vlada odličan Bose audio sustav.Osim spomenuta tri reda sjedala, valja spomenuti mali pretinac za sitnice pod nogama svakog putnika. Središnja konzola - također s praktičnim pretincem - može se uzdužno pomicati. Prostran i praktičan automobil za svoju izduženu verziju traži 10.900 kn više, za model sa sedam sjedala. Za Grand Scenic s pet sjedala doplata iznosi 6500 kn. Isprobani Bose Edition s novim dizelskim motorom košta 185.200 kn, a cijena osnovnog modela iznosi 134.900 kn.
Dizelski motor poznat iz Nissan Qashqaija, 1,6-litreni dCi, razvija 130 KS. Uglađen je i tih, te troši manje od 1,9 dCi motora, kojeg je u gami zamijenio. Grand Scenic potjera do 195 km/h, a do stotke potroši 10,3 sekundi. Unatoč nešto tvrđem ovjesu, vožnja je udobna. Automobil je upravljiv i stabilan. Bogata oprema obuhvaća, primjerice, sustav upozorenja na nenamjeran prelazak u drugu prometnu traku, automatsko upravljanje prednjim svjetlima, parkirnu kameru i senzore.
>> Dovoljno snažan i sasvim dovoljno velik za dinamične i mlade obitelji