Detalji još nisu poznati, no ono što se zna jest da će poticaja za kupnju ekološki prihvatljivijih vozila biti i 2018., no iz kruga čistunaca izbačeni su hibridi. Zašto?
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost poziva se na budućnost u kojoj bi električna energija trebala dominantno dolaziti iz obnovljivih izvora. Automobilska je industrija prethodnih godina navijala za uključivanje u program poticaja i vozila koja uz klasičan motor uspijevaju emitirati niske razine CO2, ispod 100 ili ispod 90 grama po km, dakle po emisijama su na razini nekih hibrida. Do toga nije došlo, uz objašnjenje da svrha poticaja nije potaknuti automobilsko tržište (kojem je poticaj itekako potreban), već stavljanje u promet većeg broja ekološki prihvatljivih vozila.
Lijepo zvuči, ali kad pogledate cjenik automobila, jasno je da su takvi poticaji namijenjeni samo najimućnijima jer prosječan si građanin ne može priuštiti gradski automobil od 220.000 kuna ili kompaktni od 270.000 kn i više. Građani su i prijašnjih godina državne poticaje koristili za kupnju hibridnih automobila jer su tako uz malu razliku u cijeni vozili ekološki prihvatljiviji hibrid umjesto benzinca ili dizelaša. Poticaje na električne automobile većinom su koristile državne tvrtke i pokoji imućan pojedinac.
Na balkanu u lijepoj našoj imućni imaju pravo na ekologiju, jahtu, Mercedes i snabdjevanje iz buđeta države. Neimućni Balkanci ili hrvatska biracka stoka i jado uz Boga I domoljublje ima pravo stradanja na bojišnici u slučaju rata i kopanja po kontejneru u slučaju mira. Imamo Hrvatsku i imamo domjubne bajke i pravo balkansko sranje.