Kako je Harvey Weinstein gotovo potpuno uništio tradiciju da na salonima automobila pored sjajnih noviteta stoje atraktivne hostese, pitali su se mnogi posjetitelji novinarskih dana najznačajnijeg autosalona na svijetu. Globalni pokret #MeToo, nastao zbog optužbi na račun holivudskog producenta itekako se osjetio na salonu automobila u Ženevi.
Štandovi koji su inače vrvjeli lijepim ženama, često vrlo oskudno odjevenima i spremnima na poziranje, ove su godine na 88. Salonu automobila u Ženevi, ili bili sasvim bez hostesa ili su hostese bile "zakopčane do grla". Možda se najveća promjena osjeti kod talijanskih proizvođača koji su prije imali najatraktivnije hostese, dok su se na Lamborghinijevom štandu supermodeli izmjenjivali svakih pola sata. Sada su na Fiatu, Jeepu i Alfa Romeu hostese obučene u poslovne sakoe, a na štandu Lamba ih uopće nema.
Ipak, poneki proizvođači su uz glavne novitete imali decentno obučene ljepotice, a atraktivnih hostesa spremnih na poziranje bilo je i na nekim štandovima manjih proizvođača i proizvođača guma. Ni naš Rimac ove godine nije imao hostesa.
Vidjet ćemo hoće li se taj globalni trend odraziti i na predstojeći Zagreb Auto Show 2018. (10.-15.4.).
Ove djevojke su još ljepše ovako odjevene. Na sajmovima se prodaju automobili, a ne djevojke.