Redizajnirano izdanje pete generacije Volkswagenovog gradskog modela Polo isprobali smo u 1,2 TSI Fresh izvedbi. Ulazni 1,2-litreni turbobenzinski motor s direktnim ubrizgavanjem razvija 90 konjskih snaga, posve dovoljnih za svladavanje svih gradskih izazova. Motor radi tiho i ugrađeno, zahvaljujući okretnom momentu od 160 Nm pri 1400 do 3500/min žustar je već od niskih okretaja. Do stotke Polo stiže za 10,8 sekundi, uz maksimalnih 184 km/h. Deklariranih 4,7 l/100 km nismo uspjeli ostvariti, no ni postignuta potrošnja od 5,7 l/100 km nije loša. Snaga se na prednje kotače prenosi putem odličnog 5-brzinskog ručnog mjenjača, preciznog i glatkih izmjena. Ukupnom zadovoljstvu u vožnji doprinosi i njemački čvrst ovjes, s kojim je svladavanje zavoja užitak.
Vizualno, Polo se i u novom izdanju drži VW-ova postulata koji kaže da dobre stvari ne treba mijenjati. Dizajn je dorađen, ali gotovo neprimjetno. Novi svjetlosni sklopovi su moderniji, a u bogatijim paketima opreme obuhvaćaju i LED svjetla. Neznatno se i izdužio - sa 397 na 397,2 cm.
Pregledan i uredan interijer podsjeća nas na onaj iz Golfa. Ergonomija je uzorna, kvaliteta materijala također. Mjesta ima dovoljno, ali ne možemo baš govoriti o izobilju. Sjedala su odlična - čvrsta i udobna, te dobro podupiru tijelo. Polo je dobio i dodirni ekran. Peterovratna izvedba podiže funkcionalnost i upotrebljivost modela.
Testni primjerak došao je u Fresh izvedbi, bolje opremljenoj, a imao je i ponešto s popisa dodatne opreme. Od važnije dodatne opreme isprobani je Polo imao tempomat, ultrazvučnu pomoć pri parkiranju sprijeda i straga te putno računalo. Ukupna cijena tako mu iznosi 109.892 kn. VW Polo Trendline stoji od 85.358 kn.
>> Dizajn podređen tradiciji, sigurnost pripada budućnosti
>> Mali Golf tehnološki je prerastao klasu kojoj pripada