Koliko je dobar novi Passat, nedavno u Ženevi i proglašen Europskim automobilom godine, isprobali smo u početnoj verziji s 1,6-litrenim dizelašem i opremom Trendline. Očekivali smo skromno izdanje, ali dočekalo nas je iznenađenje.
Početnom Passatu koji s dodatnom opremom stoji manje od 200.000 kuna ništa ne nedostaje. Dapače, pruža mnogo i postavlja se kao predvodnik klase, sve bliže premium automobilima. Elegantno uređen kokpit s finim materijalima i privlačnim detaljima. Nema tu mnogo iznenađenja, dizajn je jednostavan, ali ergonomski savršen, a završna obrada jako precizna. U seriji dolazi električna parkirna kočnica, halogena glavna svjetla i LED stražnja, multimedijski ekran, doduše bez navigacije.
Osjećaj za upravljačem je vrlo dobar. A takav je Passat i u vožnji. Kompromis između tvrdoće i udobnosti kod VW-a uvijek malo prevagne na dinamičnu stranu pa je limuzina sposobna i za sportskiju vožnju. Ali, ne pati zbog toga mnogo komfor, pogotovo na otvorenoj cesti i autocesti gdje se Passat najbolje snalazi.
>> Kolekciju 2015. otvaraju novi Passat, Corsa i TT Coupe
>> Novi Passat stigao u Hrvatsku po cijeni od 186.943 kune
Serijski desni retrovizor.