FlexDoors, predstavljena lani na konceptnom izdanju Merive, sada će oživjeti u serijskoj proizvodnji. Zanimljivost je što se stražnja bočna vrata otvaraju unatrag. Nije to nikakva velika novost jer već se dulje vrijeme na tržištu takva vrata nude na Mazdi RX-8.
Doduše, razlika je u tome što u Merivi nije izostao B-nosač. To bi trebalo rezultirati većom krutošću karoserije, odnosno većom dozom sigurnosti. Osim toga, stražnja vrata, koja se otvaraju neovisno o prednjima, do kuta od 84 stupnja (standardna vrata od 68 do 70 stupnjeva), omogućuju lakši pristup stražnjoj klupi, ali i jednostavnije montiranje dječje sjedalice, što je, dakako, prednost koja će privući žene.
U pripremi putničke kabine, čiji izgled još nije potpuno otkriven, korišten je koncept fleksibilne središnje konzole, koja nudi međusobno zamjenjive jedinice za pohranu stvari, a koje se pomiču na vodilicama između prednjih sjedala.
Nisu poznati točni tehnički detalji. Naznačeno je tek da ima isti međuosovinski razmak 263 cm, uz širi prednji i stražnji trag kotača što bi trebalo osigurati bolja vozna svojstva. Osim toga zna se da će se Meriva nuditi uz šest pogonskih strojeva s turbopunjačem, od 75 do 140 KS, i da se dolazak na domaće tržište očekuje tijekom ljeta. Očekuje se i ekonomičnija, ecoFLEX verzija.
Inovativna FlexDoors stražnja vrata otvaraju se unatrag
U pripremi putničke kabine, čiji izgled još nije potpuno otkriven, korišten je koncept fleksibilne središnje konzole, koja nudi međusobno zamjenjive jedinice za pohranu stvari
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ne vjerujem da ce na serijskom modelu ostati ovaj tip otvaranja straznjih vrata