Cool i iskoristiv

Isprobali smo jedan od najpoželjnijih električnih auta na našem tržištu

Hyundai Ioniq EV
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/8
12.05.2018.
u 08:18

Kao građani zakasnili ste s prijavom za državnu potporu, ali uskoro će se raspisati natječaj za tvrtke kojima je osigurano 15 milijuna kuna

Ako ste bili dovoljno brzi, odnosno ako ste imali povlaštenu informaciju da će Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u srijedu otvoriti javni poziv za subvencije na ekološka vozila koji su najavili u ponedjeljak (!), mogli ste kupiti električni Hyundai Ioniq EV za 193.990 kuna.

Dakle, uz 80.000 kuna državnih poticaja, početna cijena Ioniqa od 273.990 djeluje kao prava prilika. Kao privatne osobe, propustili ste ovaj krug državnih subvencija u kojem je 12 milijuna kuna razgrabljeno za svega 29 sati, ali uskoro bi trebao biti objavljen javni poziv za subvencije za tvrtke kojima je osiguran budžet od 15 milijuna kuna. Stoga poduzetnici imaju razloga za razmišljanje o kupnji električnog vozila, a imaju i dovoljno vremena - za razliku od građana - uzeti ponudu od prodavatelja koja im je potrebna za aplikaciju za natječaj.

Hyundai Ioniq EV
1/14

Obiteljska prostranost

Što nudi jedan od najnovijih električnih automobila na našem tržištu, imali smo prilike provjeriti testirajući Hyundai Ioniq EV (na našem se tržištu nudi i kao “običan” hibrid, a uskoro i kao plug-in hibrid). Cool izgled koji naglašava ekološku notu, dakako bez usisnika zraka, vrlo solidna prostranost u kabini na razini raskošnijih kompakata (dužina 447 cm), uz prtljažnik od 350 litara (1410 l), vrlo ugodna i udobna vožnja uz ubrzanje do stotke od 9,9 s i maksimalnu brzinu od 165 km/h, bogata oprema koja uključuje primjerice i bežično punjenje pametnog telefona i ono najbitnije realan domet u gradskoj vožnji od oko 200 km s jednim punjenjem baterija (tvorničkih 280 km ipak je nedostižno uz normalnu vožnju) - sve to čini Ioniq EV vrlo poželjnim, modernim, ali i u praksi iskoristivim automobilom.

Bešumno klizi cestom

Litij-ionska baterija kapaciteta je 28 kW, dok elektromotor razvija 120 KS i 295 Nm. Sjedi se vrlo udobno uz odličnu ergonomiju i preglednu intrumentnu ploču i multimedijski sustav. Bešumno Ioniq EV klizi cestom, vrlo ugodno, može ekološki, ali i dinamičnije (3 moda rada: normal, comfort i sport). Automatski mjenjač nema klasičnu ručicu već tipke, na što se lako naviknuti.

Naravno, kao kod svih automobila na struju problem su duža putovanja. Punjenje - doduše na brzom punjaču - može trajati i samo 40 minuta, ali takvih je punjača kod nas malo, dok na kućnoj utičnici traje čak 12 sati. Opće jamstvo je 5 godina, a na baterije 8 godina.

Uz bogati paket opreme stoji 289.990 kuna. Početni Ioniq EV s opremom Comfort, kojem ne nedostaje ništa bitno, stoji 273.990 kuna.

FOTO Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:

Hyundai Ioniq EV
1/32

Komentara 18

PA
pavel1001
08:27 12.05.2018.

punjenje 12 sati??? domet 200 km??? 273.990 kn 😂😂😂😂😂

DU
Deleted user
09:20 12.05.2018.

Što je tu poželjno?

DU
Deleted user
12:31 12.05.2018.

Preskupo plus slabe baterije. odlična kombinacija za vučnu službu. Što više od toga imaš za poželjeti?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije