Ello, nova društvena mreža podigla je mnogo medijske prašine, posebice nakon što se je prozvali AntiFacebook mrežom. Bilo zbog trenda i nečeg novog, činjenica je, tvrdi BBC, da svakog sata u nju se želi uključiti 31.000 ljudi. Naime, ne bi li postali član Elloa morate dobiti pozivnicu, tako da pošaljete zahtjev i Ello vas pozove ili vas pozove član Ello družine. Paul Budnitz, osnivač Elloa, tvrdi da je inicijalno platforma bila zamišljena kao društveni sajt za 90-tak prijatelja. No, Budnitz, inače vlasnik trgovine biciklima iz Vermonta u SAD otvorio ju je svima početkom kolovoza.
Stranica ima minimalistički dizajn i nije 'user frinedly' opisuju je novinari BBC. Velike fotografije i malo teksta. Ništa do sada ne viđeno. Ipak, mamac članovima trebala bi biti činjenica da Ello nema reklama odnosno da se neće baviti prikupljanjem podataka od korisnika i prodavati ih oglašivačima. Biznis model im počiva na plaćanju 'dodataka' ili featurea. No, ništa nije obavezno, dakle, besplatnu osnovnu verziju svi mogu zauvijek koristiti, tvrde u Ellou. Budnitzu usporedba s Facebookom godi i laska no tvrdi: Nisu nam konkurencija jer su tek oglašivačka platforma dok je Ello mreža. Ello je već ima dobru 'reklamu', bili su meta hakerskog napada a pomaže i hype oko pozivnica.
Ipak, kritičari, poput komentatora na Mashablea, ne daju im mnogo šanse. Jer, pomama je lažna. Svi misle da tu trebaju biti. "Probao sam. No, u gomili takvih postova, Ello više sliči na neku umjetničku komunu, a ne masovnu društvenu mrežu koja može 'slomiti Fejs. Uostalom, reklame, ruku na srce i nisu toliko agresivne da ih se ne može ignorirati. Podsjeća me na kasnu fazu Google Wavea, kada je prevladavala superkompleksna konverzacija i suradnja u kojoj su svi željeli sudjelovati do trena kada su doista priključili. A takvo što zapravo ne može dugo trajati", smatra Lance Ulanoff.
>> Jeste li već počeli koristiti Ello? Kakva su vaša iskustva? Recite nam u komentarima!
>> Evo kako izgleda vaša veza na Facebooku
>> "Google i Apple će postojati i za 1000 godina makar radili pogreške jer imaju toliko novca!"