Oglašivačima Googlea u Kini preporučuje se da se prebace na konkurentske tražilice poput Baidua, uslijed špekulacija da će se Google povući s kineskog tržišta i zatvoriti svoj web.
"Kada razgovaramo s klijentima, guramo ih prema Googleovoj onkurenciji ", priznaje Vincent Kobler, izvršni direktor EmporioAsia Leo Burnett u Šangaju, koji kupuje oglašavanje na Googleu, ali i kineskoj Baidu tražilici i tamošnjem tržišnom lideru u ime klijenata. "Kineska vlada zauzela je čvrst stav glede cenzure i Googlea, a Google ima svoje principe i vjerujem da će ugasiti svoj web."
Kineska vlada prošloga tjedna, naime, zauzela je stav rekavši da je Google "neodgovoran" što istjeruje pravila o cenzuri Google.cn –a. Zapravo, poručila je Googleovcima da svoj stav neće mijenjati te da odluka o povlačenju iz Kine ovisi o njima i njihovoj poslovnoj odluci. Oglašivačka industrija pri takvom razvoju situacije nema milosti, jednostavno će se prebaciti onima koji posluju u Kini. I lokalni Googleovi partneri poput Sina Corpa te Tom Onlinea razmišljaju o revidirianju svojih odnosna s američkim kompanijom.