TESTIRALI SMO

Komforan i prostran sedmerosjed s crossoverskim štihom

dav
Foto: Mladen Milčić
26.03.2017.
u 09:00

Prodaja jednovolumena je u padu, pa umjesto njih mnogi nude crossovere, a Renault se odlučio za pravog križanca jednovolumena i SUV-a

Scenic, pionir monovolumenske kompaktne klase postao je pravi mješanac jednovolumena i crossovera. Scenic je robusniji i izgledom bliži crossoveru, uz podvozje podignuto na 16 cm od tla, ali pritom nije izgubio prostranost i komfor.

Grand verzija duga je 463,4 cm, a međuosovinski razmak od 280,4 cm omogućuje puni komfor za pet, ali dodatno i za dvoje djece u trećem redu - na sklopivim sjedalima koja u Grand Scenicu dolaze serijski. Sa 7 sjedala nudi 189 l prtljažnika, a sa sklopljenim trećim redom sjedala 533 l. Dakle, pravi obiteljski auto sa 7 odvojenih sjedala koji može poslužiti za izlete u prirodu, ali na terenu samo po blagom makadamu.

Pogon je isključivo prednji. Prvenstveno je namijenjen ugodnoj vožnji otvorenom cestom i autocestom, gdje sa snažnim 1,6 dCi dizelašem od 160 KS postaje prava krstarica (do 200 km/h), ali je i vrlo startan s obzirom na masu od 1660 kg (10,7 s do stotke). Pritom nije rastrošan s izmjerenom prosječnom potrošnjom od 6,4 l/100 km. S obzirom na veličinu i odignutost od tla, i dinamika vožnje po zavojitoj cesti vrlo je zadovoljavajuća.

Top izvedba stoji 249.400 kuna (uz dodatnu opremu 280.571 kn), a početna cijena s benzincem od 115 KS iznosi 162.400 kn.

>> Istražili smo: kako sigurno prevoziti više djece u autu?

>> Umjesto jednovolumena još jedan Opelov mali SUV – Crossland X

Komentara 6

RI
ribar110
17:57 26.03.2017.

Najbolji za te novce.

DT
dean.travica
15:41 01.04.2017.

Olujni, slažem se s Napalmom, i mom je Meganu 3 prošlo 8 i pol godina (oko 130.000), nikad ništa osim servisa i potrošnog materijala. Prije sam vozio Clio i to skoro 10 godina (oko 190.000), a prije toga R-5 okoo dvije godine uvezen iz Njemačke sa 7 godina starosti i napravio s njim oko 60.000 kilometara (kupljen sa 100.000), te je kod oba auta stanje bilo isto tako, potrošni materijal i servisi. Na tom R-5 bile su malo ruzinave kolone (danak njemačkoj klimi), a nakon mene vozio ga je moj rođak narednih 17 godina i umirovio ga nakon jednog sudara. Jel misliš da je to loše?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije