Renault je s modelom Clio RS lider u segmentu gradskih jurilica, a sada
je Opel predstavio OPC izvedbu četvrte generacije Corse, koja bi
trebala parirati francuskom predstavniku.
Corsa OPC može se pohvaliti vrlo dinamičnim i čvrstim dizajnom koji
prati osnovne konture već poznate izvedbe. Mnogo je pažnje posvećeno
detaljima, poput pragova, metalnog obruba oko pokazivača smjera,
"škrgi" na prednjem i stražnjem braniku... Dopadljiv
sportski dizajn na stražnjem dijelu vozila nudi difuzor i trokutasti
aluminijski završetak ispušne cijevi te krovni
spojler.
Zavirimo li u putničku kabinu, u prvi plan odmah dolaze novorazvijena
Recaro sjedala koja jako dobro obavljaju svoje zadaće. Tu je i
nešto izmijenjeni i bogatiji upravljač, koji je na donjem
dijelu lagano podrezan, kao i onaj u Golfu GTI. Na mnogim je elementima
istaknuta prepoznaljiva OPC plava boja te isti natpis.
Ispod poklopca motora smješten je četverocilindrični
benzinac, potpomognut turbom, koji pri 5850 okretaja izvlači 192 konja.
Maksimalni je okretni moment 230 Nm, a zahvaljujući overboostu moguće
je dobiti 266 Nm.
Budući da je riječ o sportskom automobilu, prve dojmove i upoznavanje
sa Corsom OPC imali smo na RennaArena trkaćoj stazi na Palma de
Mallorci. Nakon nekoliko provozanih krugova stekli smo dojam da je
riječ o vrlo dobro izbalansiranom vozilu, koje nema pretežak "nos" te
se vrlo lagano kontrolira. Upravljač jako dobro leži u ruci, dosta je
izravan te "ne vara" u dojmu. No, ne bi bilo loše da je
korišten nešto drukčiji dizajn ručice
6-stupanjskog mjenjača, koja je malo nezgrapna.
Corsa OPC serijski dolazi sa 17-colnim aluminijskim naplatcima sa
gumama dimezija 215/45 R17, dok je za 18-colne kotače i 225 gume
potrebna nadoplata. Corsa OPC će - osim u prepoznatljivoj plavoj - biti
dostupna i u crnoj, crvenoj i srebrnoj boji, a cijene za Hrvatsku
još nisu poznate. U Njemačkoj startaju od 22.560 eura, a
prvi primjerci se na našem tržištu očekuju
tijekom lipnja.
VOZILI SMO Opel je predstavio najsnažniju izvedbu nove generacije Corse