Premda se ne radi o vuku već o pitomom lavu, simbolu francuskog Peugeota koji je prošloga tjedna u Parizu predstavio svoj novi imidž, slobodno možemo reći da mu se ćud nije promijenila.
Dapače, i dalje je srce Peugeota ostala emocija koju njihovi automobili pobuđuju. Uz emociju u novi su moto Francuzi ugradili i pokret te dobili novu krilaticu koja, kako kažu, najbolje opisuje njihove automobile – “Motion & Emotion”.
Manja prednja svjetla
A dlaka? Na simboličnoj razini redizajn je doživio logo. Premijerno prikazan atraktivni konceptni kupe-kabriolet SR1 smjernica je Peugeotovim dizajnerima za kreiranje automobila. Najuočljivija se promjena odnosi na prednja svjetla koja su na Peugeotovim modelima godinama bila golema, a u budućnosti će biti znatno manja.
Peugeot će u iduće dvije godine širom svijeta u prodaju pustiti 14 novih modela. U Europi će prvi biti atraktivni 2+2 kupe RCZ.
Francuzi se ozbiljno okreću ekološkim modelima, a pritom se ne smije zaboraviti da su Francuzi prvi u Europi još 1999. predstavili auto na struju – 106 EV.
Krajem godine na tržištu će se pojaviti iOn, 100% električno vozilo, kao europska verzija prvog serijskog auta na struju, Mitsubishi iMieva.
Struja, ali i hibridi
U pripremi je za serijsku proizvodnju i električni koncept BB1 i skuter na struju e-Vivacity te dostavni električni Partner.
Iduće godine u prodaju stiže prvi hibridni dizel s pogonom na sve kotače u crossoveru 3008. Dvolitreni dizelaš će pokretati prednju, a elektromotor stražnju osovinu. Imat će 200 KS, 500 Nm okretnog momenta i na 100 km će trošiti 4,1 litru dizela.
– U budućnosti ćemo trebati i potpuno električne automobile, prvenstveno za vožnju u gradovima, ali i na selu. Ali, trebamo i hibride koji imaju bolje performanse – rekao je Vincent Besson, Peugeotov direktor za proizvode i tržišta.
Lav je sada trodimenzionalan te i dalje je najjače oružje emocija
Peugeot je najavio da će u iduće dvije godine lansirati 14 novih modela, a prvi na proljeće stiže 2+2 kupe RCZ; Iduće godine stiže hibridni dizel koji će u modelu 3008 na 100 km trošiti 4,1 l
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.