Panda s pogonom na sva četiri kotača još od pojave na tržištu 1983. godine nema konkurencije. Zbog svojih malih dimenzija i sposobnosti u terenskoj vožnji uživa kultni status. I u trećoj je generaciji zadržan kutijasti oblik, Panda je i dalje kratka, uska ali visoka (iako malena prikladna je i za više ljude), zbog čega može prolaziti uskim puteljcima i svladavati makadamske zadatke gdje drugi terenci moraju odustati.
Podnica je odignuta od tla 16 cm, što jamči solidne mogućnosti na terenu, a tu je, dakako, i elektronski blokirajući diferencijal (ELD), koji radi do 50 km/h dok se 4x4 pogon uključuje po potrebi. U normalnoj vožnji on vam neće trebati, pogotovo u gradu, a i tu Panda ima svoje prednosti opet zbog dimenzija (3686/1672/1605 mm) zbog čega je okretna i odlične preglednosti. U gradu pomaže i City mod upravljača, koji ga toliko omekša da se može okretati s dva prsta. Model 4x4 je mnogo robusniji od "obične" Pande, a 1,3-litreni dizelski M-Jet sa 75 KS i 190 Nm okretnog momenta sasvim je lijepo pokreće (14,5 do stotke, maksimalnih 159 km/h), uz prosječnu potrošnju na testu od 6,3 l/100 km.
S obzirom na dimenzije (međuosovinski razmak 2,3 m), Panda pruža iznenađujuće mnogo prostora u kabini za četiri putnika. Sjedi se visoko i uspravno što će nekima možda zasmetati, a mjenjač je povišen što je ergonomski odlično. U unutrašnjosti slijedi "cube" dizajn pa je većina elemenata kockastog oblika, a živahnost je postignuta bojama, što u cjelini izgleda vrlo atraktivno. Za mini klasu prtljažnik od 225 litara je zadovoljavajući, a proširiti se može do 870 litara.
Panda 4x4 se na hrvatskom tržištu nudi samo s ovim motorom i najbogatijom opremom Rock po cijeni od 119.869 kuna. Doplata za finu pastelnu narančastu boju je 1482 kune.
>> Panda 4X4 prolazi tamo gdje drugi staju
>> Fiat Panda: Prava zabava uz samo dva cilindra