Lexus je novi GS najavljivao kao automobil koji će tu marku u potpunosti promijeniti. GS je presložen iz temelja, to je istina, i nudi vrhunski komfor i prostranost, te je prepun blagodati napredne tehnologije. I kao da zove vozača da jače pritisne papučicu gasa. No, ova je krstarica sa stražnjim pogonom premasivna (u punoj opremi i s putnicima teži dvije tone) da bi u potpunosti udovoljila vozaču željnom sportskih performansi, koliko god to na prvi pogled obećavao 2,5-litreni V6 benzinac sa 209 konjskih snaga.
Kad ga stisnete, motor zvuči eksplozivnije nego što je to osjećaj u zbilji. Postiže maksimalnih 225 km/h, a do stotke dograbi za 8,6 sekundi. Sofisticirana limuzina u konačnici povuče, ali zbog silnih kilograma koje nosi nedovoljno je žustra.
GS je velik automobil (485 cm) i veličina mu se na cesti osjeti. Iako je zabavniji i sportskiji od prethodnika, najbolje se snalazi na autocesti. Dakle, valja ga doživjeti kao ugodnu i raskošnu krstaricu, idealan izbor za putovanja. Preporučili bismo ga svakako kao pouzdan i udoban poslovni automobil. Zahvaljujući novom ovjesu, na upravljivost četvrte generacije ove velike japanske limuzine prigovora nemamo. Lexus GS standardno dolazi opremljen solidnim 6-brzinskim sekvencijalnim automatskim mjenjačem. U kabini, kvaliteta materijala i izrade je izvanredna. Iznimno je prostran, a prostora u izobilju imaju i putnici na stražnjoj klupi.
Opremljenost je također prvoklasna. Executive paket obuhvaća, primjerice, kožom presvučenu unutrašnjost, grijana i ventilirana prednja sjedala, navigacijski uređaj, sustav za kontrolu mrtvih kutova, prilagodljivi varijabilni ovjes, 18-inčne kotače od lagane legure. Isprobani GS250 Executive košta 566.200 kuna.
>> FOTO Lexus GS 450h - trkač koji troši kao štedna žarulja
Ovi koji trvrde da je fantastican..........sigurno sanjaju o autu