Opelov najveći SUV Granland jesenas je stigao u redizajniranom izdanju. Osim što je iz imena izostavljen dodatak X, Glandland je stilski vanjskim izgledom prilagođen novim Opelovim dizajnerskim smjernicama što podrazumijeva korištenje “vizira”, već prepoznatljivog Opelovog prednjeg modula koji uključuje LED svjetla, masku i središnji logo koji krasi sve njihove nove modele.
Dakako, osvježene su i bočne linije te stražnji dio vozila s novim svjetlima, branikom te nazivom modela koji je sada trendovski istaknut na središnjem dijelu. U unutrašnjosti je najveća novost potpuno digitalni zaslon Pure Panel koji se sastoji od 12-inčne instrumentne ploče i 10” središnjeg zaslona. Vrlo je jednostavan i intuitivan za korištenje te vozaču olakšava odabir funkcija u vožnji, čemu pomaže dobar omjer najbitnijih fizičkih prekidača na središnjem grebenu i odabira funkcija preko dodirnog ekrana. U kombinaciji s uslugama OpelConnecta, Multimedia Navi Pro koji u testnom Grandlandu dolazi serijski čini putovanja posebno opuštajućim uz prometne informacije u stvarnom vremenu. Bežično punjenje na središnjoj konzoli omogućuje uredno punjenje bez kabela za kompatibilne pametne telefone.
Isprobali smo početni benzinac, 1,2 s turbopunjačem koji razvija 130 KS i 230 Nm uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Robustan SUV dugačak 447,7 cm koji ima međuosovinski razmak od 267,5 cm te masu 1400 kg sasvim živahno pokreće trocilindraš (10,1 s do stotke, 197 km/h), ugodno upotpunjen s preciznim mjenjačem. Prtljažnik ima obujam od odličnih 514 litara.
Razina Business Elegance u Grandlandu donosi mnogo opreme, između ostalog i sigurnosni NCAP paket te IntelliLux LED Matrix aktivna svjetla. Cijena tako opremljenog modela je 282.735 kuna.