Prostran poput Golfa, povoljan kao Polo. Tako Volkswagen najavljuje novi model premijerno predstavljen u konceptnoj izvedbi, nazvan ID.2all. Marka Volkswagen, naime, priču o uspjehu kompaktnih vozila u doba električne mobilnosti planira nastaviti električnim autom koji će stajati manje od 25.000 eura. Još nisu poznati svi detalji, ali nešto je njemački proizvođač ipak otkrio. Novitet će imati pogon na prednje kotače, doseg do 450 kilometara, inovativne tehnološke značajke kao što su sustav potpore Travel Assist, svjetla IQ.Light ili planer rute za električna vozila. Serijski će se model temeljiti na platformi MEB Entry i jedan je od deset novih električnih modela koje će Volkswagen predstaviti do 2026. godine.
- Želimo se približiti kupcu i ponuditi vrhunsku tehnologiju u kombinaciji s fantastičnim dizajnom. Provodimo brzu transformaciju kako bismo električnu mobilnost omogućili velikom broju ljudi - kazao je Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen osobna vozila.
Volkswagen će, dakle, serijski model ID.2all predstaviti 2025. na svim europskim tržištima. Cilj je početna cijena manja od 25.000 eura. Iz Volkswagena najavljuju da će zadržati tipične vrline marke, prenesene u novi svijet mobilnosti: vrhunsku kvalitetu i izradu, izvanredan softver i digitalne usluge s istinskom dodanom vrijednošću. Pritom je fokus, kažu, na potrebama i zahtjevima kupaca. Zasad još uvijek konceptni ID.2all dugačak je 405 centimetara te je 181,2 cm širok i 153 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 260 cm.
Razvoj modela ID.2all temelji se na najnovijoj evolucijskoj fazi platforme modularnog električnog pogona (MEB). Model ID.2all bit će prvo vozilo temeljeno na platformi MEB s pogonom na prednje kotače. VW najavljuje da će s platformom MEB Entry postaviti nove standarde u pogledu tehnologije i svakodnevne upotrebljivosti. Uz nju, ID.2all opremljen je posebno učinkovitim pogonom, baterijom i tehnologijom punjenja. Ima snažan električni motor sa snagom od 166 kW/226 KS i imat će domet do 450 km.
Jedan od elemenata novog dizajnerskog jezika jest dizajn C stupova razvijen za prvi Golf. Model ID.2all prvo je vozilo marke Volkswagen s novom interpretacijom tog potpisa. Interijer se također oslanja na jasan dizajn i odlikuju ga visokokvalitetni izgled, intuitivan infotainment sustav s klasičnom kontrolom glasnoće i odvojenim upravljačkim dijelom klima-uređaja. Prtljažnik nudi 490–1330 litara, vrijednost koja premašuje one u višim klasama vozila.
Pa Francuzi su natjerali Rumune da prave Dacia Spring, cijena sa državnom subvencijom je u početku bila ispod 10 tisuća eura. I nije bilo ovoliko euforije niti reklama.