Isprobali smo

Mazda CX-5 u top izvedbi stoji 344.187 kn. Puno? Ne, s obzirom na to što sve nudi!

Mazda CX-5
Foto: Mladen Milčić
1/2
12.01.2019.
u 09:00

Popis opreme zaista je impresivan, od grijanih sjedala i volana pa do prilagodljivog radarskog tempomata, 19” alu naplataka...

Mazda CX-5 već se u prvoj generaciji dokazala kao odlična alternativa najluksuznijim premium SUV-ovima srednje veličine, a druga generacija koja je na tržište stigla 2017. godine samo je dodatno povrdila njen status.

Nedavno je na tržište stigla blago osvježena verzija. U izgledu, koji je pravi mamac za poglede - pogotovo u Soul crvenoj Crystal metalik boji (doplata 6500 kn) - nije se ništa mijenjalo. Ni izvana ni iznutra. Novost je jedino vrlo praktičan ‘sustav nadzora okoline od 360 stupnjeva’, koji sliku projicira na 7” zaslon u boji te bitno olakšava kretanje, a posebno parkiranje 455 cm (prtljažnik 494 l) dugačkog SUV-a.

Foto: Mladen Milčić

Konkurenti imaju veće multimedijalne ekrane i tu će sigurno u budućnosti Mazda reagirati, ali i ovaj je sasvim pristojan. Oduševljava lakoća korištenja cijelog sustava kojim se upravlja komandama smještenim iza ručice automatskog mjenjača. Uz to, u serijskoj opremi je i head-up displej koji pruža sve bitne informacije u razini pogleda vozača.

Druga i najbitnija promjena je još snažniji najjači 4-cilindarski 2,2-litreni dizelski motor koji sada razvija 184 KS i 445 Nm okretnog momenta (prilagođen budućoj 6d Temp ekološkoj normi), koji se odlično slaže s 6-stupanjskim automatikom koji glatko i brzo mijenja brzine i snagu prenosi na sva četiri kotača. Do stotke Mazda stiže za 9,6 s, a najveća joj je brzina 208 km/h.

U praksi su ubrzanja vrlo uvjerljiva, a na autocesti i pri velikim brzinama CX-5 je izrazito stabilan i vrlo tih u kabini, dok je prosječna potrošnja oko 7 l/100 km. Popis opreme zaista je impresivan, od grijanih sjedala i volana pa do prilagodljivog radarskog tempomata, 19” alu naplataka... Cijena od 344.187 kn nije visoka za sve što nudi model koji po svemu miriše na premium.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Komentara 6

JI
Ja i Ja
12:20 12.01.2019.

Znači upravo sam usporedio cjenik u HR i Kanadi. Znači Portas je čak rekao i veću cijenu. Naime taj automobil košta u Kanadi točno pola u odnosu na naše tržište. Zašto vi samoprozvani novinari ne pišete malo o tome? Zašto je tome tako? Tko kupi tu razliku? Vaše "novinarstvo" se i onako svodi isključivo na "copy-paste".....

Avatar Ante-Portas
Ante-Portas
10:59 12.01.2019.

U Kanadi je 36 000 dol. To je oko 180 000 kn. Benzinac jer ne prodaju dizelase. Ako ga sad kupis dobijes zimske gume i daljinsko paljenje gratis.

MA
maximinimax
17:03 15.01.2019.

A što to strašno nudi? Kuha? Pere ili ipak samo vozi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije