promjene

MySpace: U mjesec dana dobili smo milijun novih korisnika

'Justin Timberlake performs at the Avalon in Hollywood, California February 9, 2007. REUTERS/Mario Anzuoni (UNITED STATES)'
'MARIO ANZUONI'
13.02.2012.
u 21:37

Posrnula društvena mreža novi uspjeh duguje novoj strategiji i repozicioniranju kao glazbeni servis.

MySpace već duže vrijeme gubi utrku s nekim novijim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera, no još uvijek privlače velik broj novih korisnika, barem prema brojkama koje je sama tvrtka objavila u ponedjeljak. Naime, kako prenosi Mashable, u MySpaceu tvrde kako se na njihovu mrežu svaki dan registrira u prosjeku 40 tisuća ljudi, te da su u samo mjesec dana, nakon pokretanja MySpace Music Playera u prosincu, prikupili više od milijun novih korisnika.

U priopćenju se također ističe kako MySpace sada nudi 42 milijun pjesama i ima najveću zbirku besplatne glazbe na svijetu, čime se daje naslutiti kako se MySpace ne želi više uspoređivati s društvenim mrežama, već glazbenim servisima poput Spotifyja. Nova orijentacija ne bi trebala biti iznenađenje, s obzirom da je jednan od vlasnika MySpacea od lipnja prošle godine i pop-zvijezda Justin Timberlake. Čeka li društvenu mrežu koja je početkom 2011. godine u jednom mjesecu izgubila 10 milijuna korisnika nova, drugačija i ljepša budućnost, ostaje nam vidjeti.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije