MySpace već duže vrijeme gubi utrku s nekim novijim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera, no još uvijek privlače velik broj novih korisnika, barem prema brojkama koje je sama tvrtka objavila u ponedjeljak. Naime, kako prenosi Mashable, u MySpaceu tvrde kako se na njihovu mrežu svaki dan registrira u prosjeku 40 tisuća ljudi, te da su u samo mjesec dana, nakon pokretanja MySpace Music Playera u prosincu, prikupili više od milijun novih korisnika.
U priopćenju se također ističe kako MySpace sada nudi 42 milijun pjesama i ima najveću zbirku besplatne glazbe na svijetu, čime se daje naslutiti kako se MySpace ne želi više uspoređivati s društvenim mrežama, već glazbenim servisima poput Spotifyja. Nova orijentacija ne bi trebala biti iznenađenje, s obzirom da je jednan od vlasnika MySpacea od lipnja prošle godine i pop-zvijezda Justin Timberlake. Čeka li društvenu mrežu koja je početkom 2011. godine u jednom mjesecu izgubila 10 milijuna korisnika nova, drugačija i ljepša budućnost, ostaje nam vidjeti.